تیم والیبال کاله آمل یکی از مدعیان حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال در دیدار هفته دهم مقابل تیم پیکان با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما شب گذشته مقابل یک تیم قدرتمند و صاحب نام بازی کردیم، بازیکنان تیم کاله در این دیدار بسیار پر اشتباه و ضعیف ظاهر شدند.

وی تصریح کرد: تیم والیبال پیکان در مقابل تیم کاله با اشتباه و خطای کمی بازی کردند به همین دلیل تمام بازیکنان را از زمین خارج کرده و نیمکت نشینان را وارد زمین کردم آن ها توانستند با قدرت خود بازی زیبا به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: در ست سوم جا به جایی های تیم پیکان داشت آن ها موفق به غلبه بر ما شدند، در ست چهارم برخی اشتباهات داوری روی کار ما تأثیر منفی گذاشت.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان دوست ندارم در خصوص داوری صحبت کنم چون هیچ تغییری در چیدمان داوران اتفاق نمی افتد ما باید تا پایان مسابقات لیگ منتظر چنین اشتباهاتی از سوی داوران مسابقات باشیم.

وی گفت: من اشتباهات داوری را می پذیرم ولی در بازی شب گذشته داور حداقل در شش پوئن رأی داور خط را به نفع پیکانی ها تغییر داد، داور به گونه ای رفتار می کرد که انگار بازی در آمل برگزار می شود و وی نگران رأی داور خط است. ما در مقابل پیکان شاهد یک قضاوت پر اشتباه بودیم که ضرر تمامی این اشتباهات به سمت ما بود.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: در برخی موارد اشتباهات داوری در پوئن های پنج بر پنج اتفاق می افتد این موضوع تأثیر چندانی در نتیجه ندارد ولی شاهدیم که در بازی هفته دهم ما داور در پوئن 24 بر 23 به اشتباه سوت زد.

وی در خصوص عملکرد شاگردانش اظهار داشت: بازیکنان تیم کاله آمل در دو ست نخست بازی موفق و خوب کار نکردند، اما شاهد انجام یک بازی پایاپای و نزدیک بودیم، ما موفق کسب نتیجه لازمه نشدیم و در ادامه کار سختی را پیش روی داریم، شاگردانم باید از این پس مسائلی از قبیل نگرانی، استرس، آماده نبودن، داوری را به طور کامل حل کنند و کار خود را به درستی در زمین اجرا کنند./آق
برچسب ها: موضوع ، درستی ، نگرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار