همایش فجر پیروزی در سایه بیداری اسلامی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این همایش  که با هدف گرامیداشت پیروزی جنگ 8 روزه غزه در مجتمع عالی فقه برگزار شد نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت : مجاهدان غزه با حمایت ایران و افکار عمومی جهان اسلام موفق شدند توازن قوا به نفع مردم فلسطین در منطقه بر هم زنند و با عبور از ادعای دروغین گنبد آهنین ، رژیم صهیونیستی را به لرزه بیندازد .

آقای ناصر ابوشریف با بیان اینکه فلسطین یک موضوع جدید نیست و در قبال این مسئله توطئه ای از دیرباز علیه اسلام چیده شده است تصریح کرد : دشمنان فلسطین از همان ابتدا به دنبال ایجاد تفرقه و تکه تکه کردن ممالک اسلامی به هر وسیله ای بوده اند.

وی بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود : بیداری اسلامی در ایران با همت امام خمینی (ره) به بار نشست و به کشور های اسلامی صادر شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیاند اینکه آمریکا امروز نه تنها در مسائل خارجی بلکه در مسائل داخلی کشور خود نیز با مشکلات بسیاری روبرو است افزود: مشکلات موجود در امریکا به گونه ای است که میان کنگره و کاخ سفید و دولت امریکا اختلاف به وجود آمده است و این شرایط در حالیست که ما شاهد اوج گیری حرکت جهان اسلام در هم همه زمینه ها هستیم .

ابوشریف با اشاره به پیروزی مردم غزه گفت : این به برکت بیداری اسلامی و حمایت های آشکار و شجاعانه جمهوری اسلامی ایران بوده است .

وی که در جمع طلاب غیر ایرانی سخن می گفت تاکید کرد : طلاب و روحانیون باید از این شرایط را در سخنرانی های خود به مردم دنیا اطلاع رسانی کنند تا همه مردم با جنایات رژیم صهیونیستی آشنا شوند ./س

برچسب ها: قم ، همایش ، بیداری ، غزه ، ابو شریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.