دبير کل جامعه اصناف و بازار گفت: بهتر است بگذارند مجلس طبق قانون کار خود را انجام دهد و دولت نيز از طريق فراکسيون هاي موافق خود ايرادات و نظرات خود را به مجلس انتقال دهد.

احمد کريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اصلاح قانون انتخابات گفت: اگر براي مجلس حقوقي متصرف است بايد انجام وظيفه کند و اگر مطلبي مغاير قانون اساسي باشد مرجع تشخيص اين موضوع شوراي نگهبان است نه قوه مجريه.

دبير کل جامعه اصناف و بازار بيان کرد: بهتر است بگذارند مجلس طبق قانون کار خود را انجام دهد و دولت نيز از طريق فراکسيون هاي موافق خود ايرادات و نظرات خود را به مجلس انتقال دهد.

وي افزود: صحن علني مجلس محل صحبت موافقان و مخالفان بوده  و در نهايت آن چيزي که ماحصل جريان است بدست خواهد آمد لذ پس از آن نيز شوراي نگهبان خلاف قانون و شرع بودن  يا نبودن آنرا تعيين خواهد کرد.

دبير کل جامعه اصناف و بازار با اشاره به واکاوي شخصيت نامزد انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان کرد: لازم است رئيس جمهور به تاييد حداقل يکصد شخصيت طراز اول نظام برسد  که انسان صالح و مقيد به نظام و اسلام است لذا اين اشخاص مي توانند نماينده مجلس و يا چهره هاي شناخته شده مذهبي، سياسي و يا فرهنگي کشور باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کریمی ، اصفهانی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار