اهرام گزارش داد نيروهاي امنيتي مصر خود را براي مقابله با تظاهرات فرداي مخالفان مرسي آماده كرده و در خارج از كاخ رياست جمهوري آن كشور 15 كاميون مستقر کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين، نيروهاي امنيتي مصر حضور خود در اطراف كاخ رياست جمهوري در قاهره در ناحيه هليوپوليس را شدت بخشيده اند. تاكنون در حدود 15 كاميون نيروهاي امنيت مركزي مصر در مقابل كاخ رياست جمهوري مستقر شده اند.  
"جبهه نجات انقلاب" ائتلافي از 18 گروه مخالفان مصري است كه قصد دارد فردا در مقابل كاخ رياست جمهوري عيله تصميم محمد مرسي به تظاهرات بپردازد.
آنان سعي دارند تا نظر رئيس جمهور در مورد برگزاري همه پرسي پيش نويس قانون اساسي آن كشور در تاريخ 15 دسامبر را تغيير دهند.  
مخالفان مصر پيش نويس قانون اساسي را غير قانوني خوانده اند و علت آن را تنظيم آن از سوي نمايندگان "غير منتخب" مردم مصر اعلام كرده اند. در ميان مخالفان ليبرالها، چپگرايان و اعضاي كليساهاي مصر حضور دارند. اين ائتلاف فرمان مرسي در مورد برگزاري همه پرسي را اقدامي "غير دموكراتيك" و حركتي آشكار در جهت افزايش قدرت رئيس جمهور دانسته اند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار