عضو هيئت رئيسه مجلس گفت:غربي‌ها مي‌دانند که تحريم صدا و سيما اثر عکس دارد يعني از يک طرف نشان مي‌دهد که جمهوري اسلامي ايران مجموعه‌اي تأثيرگذار است و از سوي ديگر نشان مي‌دهد که به آنها به چه ميزان رفتارهاي دوگانه دارند.

محمدحسين فرهنگي نماينده تبريز،آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: تجربه سال هاي گذشته نشان داده غربي‌ها و کشورهايي که مغرضانه با مسائل ملت و جمهوري اسلامي ايران برخورد مي‌کنند سعي دارند بر نقاطي متمرکز شوند که تأثيرگذاري قابل توجه و گسترده‌اي دارد.

وي افزود: توسعه‌ سال‌هاي اخير در شبکه‌هاي صدا و سيما و استفاده از روش‌هاي مختلف در بعد اطلاع‌رساني وانتقال مفاهيم درسريال‌ها و فيلم‌ها به صورت گسترده در جهان تجلي پيدا کرده كه وزير فعلي امورخارجه آمريکا نيز به بخش‌هايي از آن اعتراف کرده است.


وي در ادامه تصريح کرد: اين نکات، غرب را متوجه اين مسئله کرد که بايد به سمت محدود کردن اين بخش از تأثيرگذاري‌ها پيش بروند درحاليکه خودشان مي‌دانند اقداماتي از اين قبيل اثر عکس دارد يعني از يک طرف نشان مي‌دهد که جمهوري اسلامي ايران مجموعه‌اي تأثيرگذار است و از سوي ديگر نشانگر رفتارهاي دوگانه غرب است.

اين عضو هيئت رئيسه مجلس خاطر نشان کرد: مسئله تحريم صدا و سيما ازسوي غرب بيانگر اين است که حتي با وجود ادعاي آنها مبني بر گسترش اطلاع‌رساني، آزادي بيان و جريان داشتن اطلاعات در سطح بين‌المللي بصورت صريح و واضح برخلاف اين گفته خودشان عمل کردند.

انتهاي پيام/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار