اولین دوره مسابقات رایانه ای دانشگاه علوم پزشکی تهران از روز 16 آذر مصادف با روز دانشجو برگزار می شود.

دکتر سید ابوالفضل ذاکریان مدیر فوق برنامه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:این دوره از مسابقات که برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود از دیگر مسابقات رایانه ای که پیش از این در سطح کشور برگزار شده بود الگو برداری شده است.

وی افزود: ثبت نام از دانشجویان به صورت آنلاین از طریق اینترنت انجام شد که پنج شنبه گذشته مهلت ثبت نام به پایان رسید و بر اساس آمار بدست آمده 400 نفر از دانشجویان برای شرکت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: این مسابقات از روز 16 آذر همزمان با روز دانشجو شروع می شود که شرکت کنندگان در دو گروه 200 نفری بین یکدیگر مسابقه می دهند.

ذاکریان با اشاره به این که این دوره از مسابقات  به شکل انفرادی برگزار می شود گفت: مرحله اول مسابقات به صورت حذفی می باشد و هر شرکت کننده ای که ببازد از دوره مسابقات حذف می شود.

وی عنوان کرد: مسابقه رایانه ای مسابقه فوتبال است که به صورت دوره ای رفت و برگشت برگزار شده و به چهار نفر اول جوایزی اهدا می شود.

وی اظهار داشت: ما تصور می کردیم که استقبال فقط از ناحیه پسران باشد اما بسیاری از دانشجویان دختر نیز متقاضی شرکت در مسابقه بودند که در دوره های بعدی دختران نیز شرکت داده می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمان در نظر گرفته برای برگزاری این دوره از مسابقات 10 روز است و قرار است در هر سال تحصیلی یک دوره از این مسابقات در دانشگاه برگزار شود./ع2
برچسب ها: دانشجو ، مسابقه ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.