مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : رایزنی های لازم برای ساخت اولین پیست اسکیت استاندارد و بین المللی آذربایجانشرقی در تبریز انجام یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محمودی افزود : طی مکاتباتی با مهندس نوین شهردار کلان شهر تبریز خواستار ساخت این مجموعه در فاز 2 ائل گلی تبریز یا پارک عباس میرزا شده ایم.

وی تصریح کرد : اسکیت جزء ورزش های پارکی و مفرح برای نوجوانان و جوانان بوده و پتانسیل های بسیاری نیز در این رشته در استان به جهت مدال آوری در گذشته داریم و این افتخار آفرینی از سطح کشوری باید به سطح بین المللی ارتقاء یابد.

اکبر محمودی افزود : ایجاد فضاهای مناسب در پارکها و تفرجگاهها و اماکن عمومی شهر برای استفاده ازنسل جوان حرکتی بسیار ارزشمند و مهم از سوی شهرداری تبریز است که باید از این اقدامات انجام گرفته قدردانی کرد.

اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : برنامه محوری و آینده نگری نیاز ورزش آذربایجانشرقی است.

مدیر کل ورزش و جوانان تصریح کرد : هیاتهای ورزشی باید از حالت اداره سنتی خارج شوند و با برنامه ریزی ، سیاست کاری مدون ، اینده نگری کوتاه مدت و بلند مدت در راه اعتلای ورزش استان گام بردارند.

اکبر محمودی از سطح بندی هیاتهای ورزشی در آینده نزدیک خبر داد و افزود : هیاتهای ورزشی استان بر اساس عملکرد در طول سال رتبه بندی و سطح بندی خواهند شد تا بر اساس رتبه ها امکانات و اعتبارات خاصی را دریافت کنند.

وی حمایت از هیاتهای ورزشی را از مهمترین سیاست های کاری در اداره کل دانست و بیان داشت : هیاتهای ورزشی در بخش آموزش ، برگزاری اردو ها در رده های سنی نوجوانان و جوانان و به مسائل فرهنگی توجه خاصی داشته باشند./س

برچسب ها: ایجاد ، پیست ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.