استاندار خوزستان استفاده با تاکید بر ضرورت بهره گیری بیشتر از صندوق توسعه ملی گفت: استفاده از منابع ارزی و ظرفیت صندوق توسعه ملی فرصت مناسبی برای رفع مشکلات استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سید جعفر حجازی در نشست شورای اشتغال استان خوزستان اظهار کرد: خوزستان در بخش صنعت استعدادهای زیادی دارد و مسئولان باید حمایت خود را از این بخش داشته باشند تا رغبت بیشتری در بین متقاضیان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه خوزستان به استان صادرات محور  تبدیل شده، افزود: در این راستا توسعه صنایع تبدیلی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در این راستا تلاش بیشتری در استان صورت گیرد.

حجازی با اشاره به ظرفیت استان در استفاده از صندوق توسعه ملی اظهار کرد: استان خوزستان با جذب10 درصد از کل اعتبارات صندوق توسعه ملی استان اول کشور است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری بیشتر از صندوق توسعه ملی گفت: با توجه به اجرای 40 طرح بزرگ در خوزستان، استفاده از منابع ارزی و ظرفیت صندوق توسعه ملی فرصت مناسبی برای رفع مشکلات استان است.

رئیس شورای اشتغال استان خوزستان در بخش دیگر سخنان خود به وضعیت کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: در راستای  اجرای طرح توسعه کشاورزی استان خوزستان بیش از یکهزار و 700 طرح با اعتبار 220 میلیون تومان بهره برداری شده اند.

وی تصریح کرد:  استان خوزستان از لحاظ اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور مقام نخست را دارد.

حجازی با بیان اینکه 25 درصد صادرات بخش کشاورزی کشور مربوط به خوزستان است، گفت: با توجه به شرایط مناسب خوزستان در کشور و ارتباط آن با حوزه خلیج‌ فارس و کشور روسیه، زمینه صادرات در استان محیا است./س
برچسب ها: بهره گیری ، توسعه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.