مربی تیم ملی کوراش گفت: بازیکنان ما برای حضور در رقابت های آسیایی به 99 درصد آمادگی رسیده اند.

 رضا مهنانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهارداشت: خراسان شمالی از زمانی که استان شد مدت 6 یا 7 سال است که در رشته کوراش پیشرفت زیادی کرده است از اعضای تیم ملی ایران به جز سعید خسروی نژاد که از ایلام است و حجت رهنما بقیه کوراش کاران ایران، از خراسان شمالی هستند.

وی در پاسخ به وضعیت تمرینات کوراش کاران بیان کرد: از اول آذر ماه در اردو هستیم و به جز وحدانی و علی اکبری که به عنوان اعضای تیم ملی جودو در اردوی  تونس هستند سایر نفرات همراه مربیان تیم تمرین کرده اند.

 مهنانی درباره اینکه آیا همه کوراش کاران،‌جودو کار هستند  یا خیر بیان کرد: به جز ازبک ها که در رشته ورزشی کوراش بسیار قدرتمند هستند و قطب این رشته ورزشی محسوب می شوند سایر کشورها به رشته کوراش به صورت تخصصی و جدا کردن جودو و کوراش نگاه نمی کنند و درایران نیز همه بازیکنان کوراش کار، جودو کار نیز هستند ودر هر دو نیز موفق هستند.

مربی تیم ملی کوراش با بیان اینکه  کوراش کاران جوان ایران به خاطر روادید بازیهای انگلستان را از دست داده اند درباره افتخارات کوراش ایران گفت: متاسفانه به خاطر مشکل روادید نتوانستیم در رقابت های جوانان انگلستان  شرکت کنیم تا اکنون که دوباره به هشتمین دوره مسابقات آسیایی اعزام می شویم، پیش این عنوان قهرمانی جوانان جهان در 2010 ، نائب قهرمانی بزرگ سالان در 2011،  قهرمانی مسابقات بزرگ سالان آسیا را در کارنامه افتخارات خود داریم.

مربی بین المللی جودوی کشورمان  درباره جدی ترین حریف ایران در رقابت های آسیایی خاطر نشان کرد: جدی ترین حریف ما ازبک ها هستند  و پس از آنها ژاپن که به تازگی پیشرفت چشمگیری در کوراش داشته اند .

وی در انتها ابراز کرد: قولی نمی توانم برای قهرمانی بدهم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و امیدوارم با نمایش عملکرد قابل قبولی روی سکو برویم.

 لازم به ذکر است:  تیم ملی کوراش کشورمان 21 و 22 آذر ماه در رقابت های قهرمانی آسیا کوراش در هندوستان شرکت می کنند./آق

برچسب ها: برای ، مسابقات ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار