علیرضا حقیقی دروازه بان جوان فوتبال کشورمان با امید و آرزوهای زیادی به روبین کازان روسیه پیوست اما حضور در اين تیم برای حقیقی روزگار خوشی به همراه نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: علیرضا حقیقی روزی که از پرسپولیس جدا شد تا به روبین کازان روسیه بپیوندد، اعلام کرد که از این فرصت بزرگ استفاده خواهد کرد تا در ترکیب این تیم روسی بدرخشد و در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود تا به تیم های بزرگ تری در اروپا بپیوندد اما حضور در دوربین کازان برای دروازه بان اول کشورمان خوب نبود چرا که حقیقی در این مدت تنها در بازی های دوستانه به میدان رفته و هرگز نتوانسته به ترکیب اصلی روبین کازان نزدیک شود. حقیقی در این مدت طولانی یا روی سکوها نشسته یا از روی نیمکت بازیهای رسمی تیمش را نگاه کرده و نتوانسته به آرزوهایش نزدیک شود.

حضور در فوتبال روسیه حقیقی را از تیم ملی هم دور کرده است و کارلوس کی روش دیگر توجه چندانی به این دروازه بان جوان ندارد چرا که در اردوهای اخیر تیم ملی از حقیقتی دعوت نکرده است تمام این اتفاقات در شرایطی افتاده که پرسپولیس هم از این انتقال هر چند به لحاظ مالی سود کرد اما سرخپوشان تهرانی در دو فصل اخیر در دوران دروازه با مشکل روبرو بوده اند و هرگز یک گلر مطمئن نداشته اند.

حقیقی روی سکوها و نیمکت تیم روبین کازان روسیه روزگار می گذراند و به لحاظ ورزشی بسیار متضرر شده است چرا که از شرایط بازی فاصله گرفته و دیگر به تیم ملی هم دعوت نمی شود. این اتفاقات نشان می دهد که به دست خودمان یک دروازه بان مستعد و آینده دار را که در تمام رده های ملی بازی کرده و آینده خوبی هم در انتظارش بود را فنا کرده ایم چرا که اگر حقیقی در پرسپولیس بود، هم خودش در اوج قرار داشت و هم پرسپولیس ضربه نمی خورد و مهم تر از همه اینکه تیم ملی را از داشتن دروازه بانی مطمئن و خوش استیل محروم نمی کردیم.

حقیقی در سرمای روسیه یخ زده و کم کم به دست فراموشی سپرده می شود. دروازه بانی که می توانست برای پرسپولیسی و تیم ملی یک گلر مطمئن باشد، روزگارش را روی سکو ها و نیمکت روبین کازان می گذراند. در چنین شرایط حقیقتی باید در زندگی ورزشی اش تغییراتی ایجاد کند و راه دیگری را در پیش بگیرد، اینکه حقیقی دلخوش به حضور در یک تیم اروپایی باشد، اتفاق خوبی برای این دروازه بان آینده دار نیست بلکه حقیقی باید در شرایط مسابقه باشد تا فراموش نشود و بتواند دوباره به سطح اول فوتبال کشورمان برگردد.

حقیقی در شروع دوران بازیگری اش راه را درست رفت و کارش را از تیم های پایه پرسپولیس شروع کرد و به تیم بزرگسالان باشگاه رسید. وي تجربه حضور در تیم های ملی پایه کشورمان را هم دارد و به تیم ملی بزرگسالان هم رسیده بود اما یک تصمیم اشتباه باعث شد که حقیقی روزگارش را روی نیمکت و سکوهای روبین کازان روسیه بگذارند و کم کم به فراموشی سپرده شود. حقیقی مثل روزهای اول فوتبالش، امروز هم باید درست فکر کند وتصمیم درستی اتخاذ کند تا بیشتر از این متضرر نشود و بتواند به سطح اول فوتبال ایران و تیم ملی برگردد. حقیقی باید از همین امروز دست به کار شود چون جلوی ضرر را از هر جا بگیرد، منفعت است و بیش از این نباید زمان را از دست بدهد. هر چند او با روبین کازان قرارداد دارد اما اگر به همین وضعیت راضی باشد، هرگز به روزهای خوب گذشته اش بر نمی گردد ونمی تواند به مرد اول پرسپولیس و ذخیره ای مطمئن برای تیم ملی تبدیل شود./آق

برچسب ها: منفعت ، حقیقی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار