فرهود حقي گفت: عكس به سوژه عينيت مي دهد وباعث يقين در مخاطب در باره هر موضوعي مي شود و مي تواند در تاثير گذاري و قضاوت مخاطب موثر عمل كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرهود حقي مدرس و عكاس در گفت وگو با ستاد خبري جشنواره ملي عكس ايران در باره برگزاري جشنواره و شرايط عكاسي عنوان كرد : مهم ترين مسئله اي كه عكاسان با آن مواجه هستند داشتن آزادي عمل براي عكاسي است.
اين مدرس عكاسي با اشاره به لزوم وجود آزادي عمل در كار عكاسان گفت : بايد عكاسان را در كارشان آزاد گذاشت تا بتوانند عكس هاي خوب و موثري بگيرند.
 حقي با تاكيد بر اين مطلب كه عكاسان خودشان را منحصر به عكاسي در آتيله ها و استوديوهاي در بسته كرده اند گفت : اين شيوه عكاسي چون فاقد عشق و علاقه از سوي عكاس است نمي تواند تبعات مثبتي داشته باشد و عكاسي دچار محدوديت مي شود .
اين عكاس با توجه به تاثير گذاري عكس در انتقال مفاهيم به مخاطب تصريح كرد : چون عكس به سوژه عينيت مي دهد وباعث يقين در مخاطب در باره هر موضوعي مي شود و مي تواند در تاثير گذاري و قضاوت مخاطب موثر عمل كند اميدوارم جشنواره طبيعت عكس فرصت بيشتري در اختيار عكاسان براي ارائه كار بهترقرار بدهد .  
دومين جشنواره ملي عكس ايران با موضوع طبيعت زيباي ايران از 24 دي ماه تا 7 بهمن ماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران در موسسه فرهنگي و هنري صبا برگزار مي شود./ي2
برچسب ها: عکس ، سوژه ، جشنواره ، ملی ، عکس ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار