استاندار هرمزگان گفت: اشتغال می تواند شاه کلیدی برای باز کردن قفل بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد و با این نگاه باید در اولویت امور قرار گیرد.

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی اشتغال را یک امر مهم و محوری عنوان کرد و افزود : مسائل مهم و اولویت دار دولت را در دستور کار خود قرار دهید و بدانید که حل مشکلات اصلی مردم همین اولویت ها است.

وی گفت : امروز باید دسترسی مردم به حوزه اشتغال را جدی گرفته و بر ظرفیت های خوبی که در استان هرمزگان ایجاد شده توجه بیشتری نمود.

استاندار هرمزگان تلاش و پیگیری مستمر را در حوزه اشتغال امری ضروری عنوان کرد و گفت: اشتغال یک مسئله بسیار مهم و زیربنایی محسوب می شود که تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی را در بر می گیرد و اگر در خانواده ای فرد شاغل وجود نداشته باشد آن خانواده نمی تواند به مطالبات، اقتصادی و اجتماعی خود دست پیدا کند.

وی به تعبیری اشتغال را شاه کلیدی بر قفل مشکلات جامعه دانست و افزود: بسیاری از قفل ها با این شاه کلید باز می شود و با این نگاه باید حل موضوع اشتغال را در اولویت امور شهرستان ها قرار داد.

عزیزی افزود: فرهنگ حاکم بر جامعه که اشتغال را منحصر به پشت میز نشینی می داند باعث شده که با وجود اقدامات صورت گرفته برای تولید اشتغال، همچنان عده ای از جوانان بیکار باشند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان تاکید کرد: اگر اشتغال را به درستی تبیین و تعریف کنیم و فرهنگ درست کار در جامعه جا بیافتد قطعا بسسیاری از مشکلات در این حوزه حل خواهد شد./س

برچسب ها: اشتغال ، قفل ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.