سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند بحث آلودگی هوا مطرح است اما آماده بازی با تراکتور سازی هستیم.

 سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  هر چند بحث آلودگی هوا مطرح شده اما تیم ما آماده برگزاری بازی با تراکتور سازی تبریز است این مساله باید کاملا بررسی شود و اگر این آلودگی برای بازیکنان ضرر دارد فدراسیون فوبتال باید در مورد آن تصمیم بگیرد در حال حاضر تمام فکر مان در بازی امروز است و راجع به چیزی دیگری فکر نمی کنیم.
 

وی افزود:  من هم بحث آلودگی هوا و ضرر آن برای بازیکنان  را در سایت ها دیدم و در این رابطه با فدراسیون فوتبال صحبت کردم که آنها هم گفتند مطالب سایت ها در این رابطه را دیده اند و بحث خاصی برای لغو بازی مطرح نشد به همین دلیل تمام فکرمان روی بازی با تراکتور سازی است.

وي در ادامه گفت: سلامتی بازیکنان صد درصد برای ما مهم است اما بهتر است راجع به این مساله در حال حاضر صحبت نکنیم چون تمرکزمان روی بازی است و اگر فدراسیون فوتبال چیزی در این رابطه اعلام کرد ، ماهم عمل می کنیم.

شيريني افزود: آقای رویانیان فکر های بزرگی برای پرسپولیس و هواداران آن دارد و دوست دارد کارهایی انجام دهد که برای باشگاه و طرفدارانش ماندگار باشد بحث دانشگاه پرسپولیس هم درهمین راستا بود و مطمئن هستم که این کار در پرسپولیس ماندگار می شود.

شیرینی در پایان گفت: برای من افتخار است که دانشجوی پرسپولیس باشم چون هر بحثی وقتی که عملی دنبال شود،‌خیلی خوب است./ق


 

برچسب ها: سعید ، شیرنی ، دانشجوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار