مدال های وزن 96 کیلوگرم رقابتهای جام علی علی اف روسیه روزهای 11 و 12 آذرماه در شهر ماخاچ کالا داغستان برگزار شد، بوایسار سایتی اف دارنده سه مدال طلای المپیک اهداء کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در این رقابتها که با حضور کشورهای نظیر ایران، اوکراین، آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، چند تیم از روسیه و چند کشور دیگر برگزار شد، در وزن 96 کیلوگرم شامیل احمداف که دیدار نیمه نهایی حامد طالبی زرین کمر از ایران را شکست داده بود در دیدار فینال مقابل عبدالسلام گادیسوف روس دارنده مدال طلای اروپا و از کشتی گیران حاضر در لیگ ایران مغلوب شد.

گادیسوف در دور اول مهران میرزایی از ایران را مغلوب کرده بود. در وزن 74 کیلوگرم رشید قربان اف از ازبکستان و اشرف علی یف از آذربایجان از جمله کشتی گیران سرشناس بودند که اشرف علی یف مقابل حاجی حاجی یف داغستانی مغلوب شد و رشید قربان اف ازبکستانی نیز برابر موسی مرتضی علی یف ارمنستانی به برتری رسید.

پرویز هادی نماینده وزن 120 کیلوگرم که دور دوم محمد رضا آذرشکیب را در سه تایم مغلوب کرده بود در دیدار نیمه نهایی مقابل ماگمود قاضی نوراسولوف از روسیه شکست خورد.

آرش دنگسرکی در وزن 60 کیلوگرم که به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود در این دیدار مقابل رستم عبدل رشیداف قهرمان این رقابتها نتیجه را واگذار کرد. بهمن طالبی داور المپیکی ایران و رئیس کمیته داوران کشور بعنوان داور بیطرف و نماینده فیلا در این رقابتها حضور دارد./با
برچسب ها: مدال ، گادیسوف ، ایران ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار