شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اجرای 637 کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی در اقصی نقاط استان، رتبه سوم کشوری را در اجرای شبکه گذاری گاز به خود اختصاص داده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: شرکت گاز استان با رشد بیش از 25 درصدی در اجرای شبکه های گازرسانی نسبت به سال گذشته،23 هزار و192 مشترک شهری و 7 هزار و 31 مشترک روستایی را تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار داده است.

وی تصریح کرد: با اجرای 530 کیلومتر از کل شبکه گذاری در روستاهای استان، 6 هزار و 121 علمک گاز با ظرفیت 10 هزار واحد مسکونی به منظور بهره مندی اهالی روستاها از نعمت گاز، نصب گردیده است.

وی با تشریح وضعیت گازرسانی در استان افزود: هم اکنون بیش از 85 درصد جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیده که با احتساب به ثمر رسیدن پروژه های فعال گازرسانی در 268 روستای استان این درصد تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

دینی خدمت رسانی متعهدانه و افزایش رضایتمندی مردم را سرلوحه امور اجرایی شرکت برشمرد و ادامه داد: مهمترین دغدغه این شرکت انتقال و توزیع و خدمات بدون منت به هم استانی های عزیزمان می باشد که خوشبختانه اقدامات و تلاش‎های انجام شده در این زمینه توسط مجموعه شرکت گاز استان قابل توجه و تقدیر می باشد.

این مقام مسئول شرکت گاز استان با اشاره به روند مستمر تامین جریان گاز و عدم وجود افت فشار علیرغم برودت هوای استان اظهار داشت: در راستای اتخاذ تدابیر لازم در زمستان امسال با بسیج کلیه امکانات و همراهی مردم فهیم استان در مدیریت صحیح مصرف گاز، انشاءا... شاهد نقصی در ارائه خدمات نخواهیم بود.

به گفته وی میزان مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف استان هم اکنون بیش از 19 میلیون مترمکعب می باشد که این مقدار با توجه به موقعیت سردسیر بودن استان در فصول سرد سال قابل افزایش می باشد./س

 

برچسب ها: رتبه ، کشوری ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.