نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: نبايد در قبال پيشنهادات آمريكا عجولانه رفتار کرد و بايد عزت مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را در تمام تصميمات مد‌نظر قرار داد.

منصور حقيقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات محمد صادق خرازي مبني بر مثبت خواندن مذاکرات ايران و آمريکا گفت: مذاکرات ايران و آمريکا موضوعي امکان ناپذير نيست اما لازمه اين مذاکرات تغيير مواضع آمريکا از سياست‌ها و اقدامات خصمانه گذشته خود در قبال کشورمان خواهد بود.

وي افزود: مقامات آمريکا همواره در طول تاريخ به شدت ناصادق و غير قابل اعتماد ظاهر شده‌اند و در ادبيات، افکار و رفتار خود در قبال جمهوري اسلامي ايران متزلزل عمل کرده‌اند.

حقيقت‌پور تصريح کرد: قطعا تا زماني که دولت آمريکا از عملکرد خود احساس ندامت نکند هيچ مزيتي در اين مذاکرات وجود نخواهد داشت و همچنين بيان چنين مطالبي از سوي وزير امور خارجه آمريکا در پايان دوران خدمتش نبود پالس‌هاي مثبت در اين اظهارات را صريح‌تر بيان مي‌کند.

نماينده مجلس نهم در پاسخ به اظهارات صادق خرازي مبني بر مثبت خواندن مذاکرات ايران و آمريکا تاکيد کرد: نبايد در قبال شنيدن چنين پيشنهاداتي، عجولانه رفتار کرد و بايد عزت مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را حفظ کنيم و تنها در صورت احساس ندامت و تغيير مواضع آمريکا و تحت منويات مقام معظم رهبري وارد مذاکرات احتمالي شويم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مذاکرات ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار