مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‏ های استان تهران بر لزوم ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در طرح‏ های مسکن مهر هم ‏زمان با احداث واحد های مسکونی تأکید کرد.

رحیم زمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اجرای پروژه ملی مسکن مهر از سوی دولت‏ های نهم و دهم توانست از مشکلات مردم بکاهد.

وی ادامه داد: این طرح ملی در چند شهرستان‏ استان تهران نیز در حال اجراست و تعدادی واحد آموزشی نیز در این سایت ‏ها مراحل ساخت خود را پشت سر می‏ گذارند.

زمانی اضافه کرد: در صورتی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‏ های تهران پاسخ‏ گوی جمعیت رو به ازدیاد این نواحی خواهند بود که واحد های آموزشی در دست ساخت تکمیل شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان ‏های استان تهران افزود: خیران مدرسه‏ ساز در همان روز ارائه درخواست، زمین مورد نظرشان را تحویل می‏ گیرند.

وی ادامه داد: شاید در شهر تهران چنین محدودیت‏ هایی وجود داشته باشد؛ اما در شهرستان ‏های این استان مشکلی از جانب واگذاری زمین برای ساخت مدرسه نیست.

زمانی اضافه کرد: خیران بعد از اعلام آمادگی برای ساخت مدرسه در هر نقطه از شهرستان ‏های استان تهران، در همان روز زمین مورد نظر خود را تحویل می ‏گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان ‏های استان تهران افزود: از جمله اصلی ‏ترین علل استقبال خیران مدرسه ‏ساز از ساخت واحد های آموزشی در شهرستان‏ های استان تهران، وجود تسهیلات مناسب در واگذاری اراضی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.