عضو شوراي مركزي جبهه پايداري گفت: پس از وقايع سال 88 ملاك و شاخصه سنجش افراد بايد چگونگي مواضع آنها در قبال مسائل فتنه باشد.

علي خطيبي شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به سازوكار اتخاذ شده از سوي اصلاح‌طلبان جهت حضور در عرصه انتخابات اظهار داشت: بعد از فتنه 88 مرزبندي گروه‌ها تغيير كرد و برخي افراد با قرارگيري در مسير فتنه راه خود را گم كردند.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري در ادامه با تأكيد بر اين مطلب كه به واسطه 9 دي مبدأ تاريخي ديگري در حوزه احزاب سياسي رقم خورد،‌ اذعان داشت: پس از وقايع سال 88 ملاك و شاخصه سنجش افراد بايد چگونگي مواضع آنها در قبال مسائل فتنه باشد.

وي بر همين اساس تصريح كرد: در همين راستا به نظر نمي‌رسد خاتمي اين صلاحيت را داشته باشد كه بخواهد ليدري جبهه‌اي را بر عهده بگيرد.

خطيبي شريفيه با تأكيد بر اينكه اصولگرايي و اصلاح‌طلبي صرفا يك شعار نيست‌،‌ گفت: رسانه‌ها بايد به شاخصه‌ها بپردازند و مرزبندي‌هايي كه پس از فتنه 88 شكسته شد را مورد شناسايي قرار دهند و بر مبناي تقسيم‌بندي‌هاي جديد فعاليت كنند.

وي در ادامه به سخنان خاتمي و موضع‌گيري جديد وي عليه فتنه اشاره كرد و گفت: صحبت‌هاي خاتمي اثري در تغيير فضا ندارد و وقتي كسي كه خودش دو دوره رياست جمهوري كشور را برعهده داشته است به مسائل فتنه دامن بزند،‌ نشان مي‌دهد وي از صلاحيت لازم برخوردار نبوده و بصيرت ندارد.

لازم به ذکر است خاتمي اخيرا در اظهاراتي كه داشته است خود را از قضيه فتنه 88 مبرا دانسته و گفته است كه عدم وجود تقلب در انتخابات سال 88 را به ميرحسين موسوي گوشزد كرده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار