در نمونه ديگري از اوج انحطاط اخلاقي در انگليس و در حاليکه جنجال بنگاه خبرپراکني اين کشور هنوز ادامه دارد، روزنامه اينديپندنت اين کشور فاش کرد دانشجويان انگليسي هزينۀ سنگين سالانه 15 هزار يورويي دانشگاه‌هاي خود را از طريق "تن فروشي" در ازاي دريافت پول تامين مي‌كنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اينديپندنت، وبسايت "اسپانسر اسكالر" (حمايت از دانشجويان) فاش کرد كه در حدود 1400 دختر با سنين 17 تا 24 سال هزينه شهريه سالانه دانشگاه خود را از طريق تن فروشي به مردان تاجر معرفي شده توسط اين سايت تامين كرده‌اند.  
نشريه اينديپندنت با فرستادن شخصي به ظاهر دانشجو نزد يكي از اين مردان رفته است. وي در اين ديدار ملاقات به آن دختر دانشجو گفته كه پول خوبي در اختيار وي قرار خواهد داد.  
در اقدامي وقيحانه، سايت "اسپانسر اسكولار" در آگهي خود اظهار داشته بود كه "100 درصد از هزينه شهريه خود را تنها با دو ساعت بدست آوريد". اين وب سايت مدعي شده بود كه مشتريانش پول‌هاي خوبي به دختران دانشجو پرداخت خواهند كرد.  
اين اقدام تازه‌ترين نمونه انحطاط اخلاقي در انگليس است. اين در حاليست که انگليس هنوز در جنجال رسوايي اخلاقي بي بي سي گرفتار است.
پرونده فساد اخلاقی "جیمی سویل" از مجریان سابق بی بی سی و حواشی آن در بنگاه خبرپراکني انگليس، بدترین بحران ۵۰ سال اخیر در این سازمان رسانه‌ای خوانده شد.
بحران بی اعتمادی مخاطب به این شبکه به حدی جدی است که "کریس پتن" رئیس هیئت امنای بی بی سی (بی بی سی تراست) که مستقیما از سوی ملکه ی انگلیس منصوب می‌شود، در پی این رسوایی‌ها گفت که بی بی سی باید اصلاح گردد یا بمیرد.
اما هنوز رییس جدید نیامده، رسوایی دیگری در بی بی سی رقم خورده است. به تازگی دو تن از مجری‌های بی بی سی اعلام کرده‌اند که از همسرانشان جدا می‌شوند تا با هم باشند.
بی بی سی در واکنش به این موضوع حضور این دو مجری را در کنار هم در این بخش خبری ممنوع کرده است تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار