آیت‌الله علوی‌گرگانی با تاکید بر این که نظام اسلامی متعلق به امام زمان(عج) است، گفت: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید حرکت در مسیر الهی است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله علوي گرگاني امروز در دیدار با جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه خدمت در نظام اسلامی گفت: هر فردی در هر کشوری خدمت می‌کند، اما خدمت در نظام جمهوری اسلامی خدمت در راه خداست.

وي با اشاره به این که در نظام جمهوری اسلامی باید اداره کشور در چارچوب دستورات خدا و پیغمبر(ص) باشد، تصریح کرد: مزدی که خداوند در راه خدمت می‌دهد، غیر از دریافت حقوق ماهیانه است؛ اجر خدمت به نظام اسلامی اجر بزرگتری دارد.

نظام اسلامی متعلق به امام زمان(عج) است

اين مرجع تقليد  با تاکید بر این که باید اهداف خدمت در نظام اسلامی مشخص باشد، افزود: هدف از خدمت در نظام جمهوری اسلامی حفظ کشوری است که متعلق به امام زمان(عج) است.

آيت‌الله علوي گرگاني تاکید کرد: کسی که در راه خدمت به خدا انجام وظیفه می‌کند از جان و مال و ناموسش نیز می گذرد.

وي در ادامه ارتباط مردم با روحانیت و رهبری را مورد تاکید قرار دادن و اظهار داشت: دشمنان می‌گویند ما به این دلیل که تشیع به دلیل تبعیت از رهبری و روحانیت نمی‌توانیم در آنها  نفوذ کنیم، کشورهای همسایه نیز انقلاب کرده‌اند اما به دلیل نداشتن رهبری سردرگم هستند.

اين مرجع تقليد در پایان خطاب به کارکنان نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام  در مسیر الهی حرکت کنید و نیت تان در همه خدمت‌ها خدا باشد.

منبع: حوزه نيوز

انتهاي پيام/
برچسب ها: رهبری ، مراجع ، مسیر ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار