تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان، سنگ آهن بافق و نفت مسجد سلیمان و شهرداری تبریز از جام حذفی کناره گیری کردند و حریفان آن ها بدون انجام بازی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند .

غلامحسین شهبازی عضو سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: ما پرونده تیم هایی که از جام حذفی کناره گیری کردند را به کمیته انضباطی می دهیم تا آنها نسبت به جرایم این تیم ها تصمیم گیری کنند.

شهبازی در ادامه اظهار داشت: حریفان تیمهای کنار رفته از جام حذفی با برگزار نشدن بازیشان متضرر می شوند به خاطر همین از تیم های متخطی خسارت خواهند گرفت.

وی درباره مشکلات مالی عامل کنار رفتن برخی از تیم ها در جام حذفی شد، گفت: اگر این تیم ها بودجه لازم را برای حضور در جام حذفی نداشتند باید قبل از قرعه کشی این رقابتها کنار می رفتند نه الان که حریفشان از لحاظ بلیت فروشی و مسائل دیگر متضرر می‌شوند. اگر این تیم ها در همان ابتدا انصراف می دادند جریمه هم نمی شدند.

وی درباره فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم گفت: یک روز پس از پایان بازیها هفته هفدهم لیگ برتر یعنی روز سه شنبه14 آذر ماه تیم های لیگ برتر می توانند بازیکنان مد نظرشان را جذب کنند./با

برچسب ها: شهبازی ، جریمه ، انصراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
ححیفه پولی خرج اینها بشه.
آخرین اخبار