دیدار تیم های مهرام_همیاری زنجان بازی ویژه هفته ششم سوپرلیگ بسکتبال خواهد بود و دو تیم صدرنشین و قعرنشین جدول هم با یکدیگر روبرو می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته ششم سوپرلیگ بسکتبال فردا با انجام 3 بازی در تهران و 2 بازی در شهرستان ها پیگیری می شود تیم همیاری زنجان که 3 روز قبل در دیدار خانگی با یک مدعی دیگر شکست خورده بود مقابل مهرام قهرمان فصل قبل لیگ قرار می گیرد.

همیاری که 2 هفته قبل سعید داور پناه را به خاطر مصدومیت مچ پا از دست داده بود از روز پنجشنبه با بازگشت پویا تاجیک کمی امیدوار شد.

از طرفی مهرامی ها که هفته قبل چندان هم راحت از سد تیم جوان و پر انرژی البدر نگذشته بودند برای نزدیکمان به صدر جدول به پیروزی در این بازی احتیاج دارند.

در هفته قبل زمزمه هایی هم در مورد بازگشت احتمالی نیکولاس بازیکن گرجستانی سابق مهرام به این تیم شنیده می شود که باید دید این جریان تا چه حد جدی است و آیا با توجه به بازی نیکولاس برای تیم فولاد ماهان در فصل جاری، قوانین لیگ اجازه حضور این بازیکن در تیم دیگری را می دهد.

**شانس های کم نفت برای اولین پیروزی

تیم نفت تهران هفته قبل بهترین فرصت برای کسب اولین پیروزی لیگ را از دست داد و با توجه به شرایط خوب پتروشیمی در فصل جدید شانس زیادی برای تیم تازه وارد تیم در هفته ششم باقی نمی ماند پتروشیمی بندر امام بدون باخت در صدر و نفت تهران بدون برد در قعر جدول قرار دارند.

**سایر دیدارها

تیم دانشگاه آزاد که هفته قبل به جنوب سفر کرده بود این هفته میزبان یک جنوبی دیگر در آزادی بود این هفته میزبان یک جنوبی دیگر در آزادی است البرز کنگ پس از دردسر درست کردن برای مهرام در زمین خانگی، اولین دیدار در سالن ازادی را تجربه می کند.

تیم فولاد ماهان اصفهان این هفته کار سختی در بازی خانگی مقابل گرگان نخواهد داشت بابک نظافت بازیکنان با تجربه گرگان پس از یک فصل حضور در ماهان اولین بازی مقابل تیم سابق خود را تجربه می کند.

در آخرین دیدار هفته هم استقلال قشم بدون رضا لطفی مصدوم به مصاف صنایع ماهشهر می رود.

**آمار و ارقام هفته قبل

در هفته پنجم لیگ که تمام میزبانان به جز استقلال قشم به طور یکسان 69 امتیاز کسب کردند مهدی کامرانی کاپیتان مهرام بهترین آمار لیگ در اختیار داشت کامرانی با تأثیرگذاری 44 و 31 امتیاز بهترین امتیاز آور و تأثیرگذارترین بازیکن هفته بود که با هفت پاس گل در کنار حامد حسین زاده بیشترین آمار پاس گل را هم داشت، اونتاریولت بازیکن نفت سپاهان هم با 19 ریباند آمار خیره کننده ای در این زمینه داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار