رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نحوه ی آمادگی برزیل برای رقابت های جام جهانی 2014 در برزیل ستود و اعلام کرد از آنها حمایت می کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از  پایگاه  رسمی فیفا،  رئیس 76 ساله  فدراسیون جهانی فوتبال فیفا روند آماده سازی برزیل برای رقابت های جام جهانی 2014 در کشور برزیل را چه از لحاظ اقتصادی و چه فرهنگی قابل ستایش خواند و با تشکر و قدر دانی از این ملت  آمریکایی  اعلام کرد این سازمان  جهانی  به طور کامل پشت آنها خواهد بود و حمایشت را تحت هیچ عنوان قطع نخواهد کرد.
 برزیل در خرداد ماه سال آینده نیز میزبان ملت های اسپانیا، اروگوئه، ایتالیا،  خواهد بود تا تورنمنتی 8 جانبه را در کشورش برگزار کند، این رقابت های چند جانبه به طور قطع تمرینی برای دور نهائی، رقابت های جام جهانی در تابستان دو سال آینده خواهد بود و به روند آماده سازی تیم ها کمک شایانی خواهد کرد.
حمایت بلاتر از روند آماده سازی زیر ساخت ها در برزیل در حالی ضورت گرفته که جرمی والکه در آخرین سفر خود به این کشور از آمادگی این زیر ساخت ها ابراز نگرانی کرده بود و الکه معتقد است سیستم حمل ونقل  عمومی و هتلها در برزیل  هنوز جای کار و گسترش فراوانی دارد با این حال بلاتر معتقد است برزیلی ها می توانند میزبانان بی نظیری بریا این رقابت  طلائی باشند و به این عقیده خود اعتماد کامل دارد.
بلاتر درست بر خلاف صحبت های والکه پیشرفت زیر ساخت ها در برزیل  را قابل ستایش و عالی خوانده و اعلام کرده از آخرین باری که این کشور میزبان بوده یعنی سال 1950 ، شرایط ورزشی  در این کشور پیشرفت زیادی کرده است.
بلاتر در این ارتباط گفت: برزیل گسترش فراوانی یافته است نه تنها در فرهنگ بلکه در اقتصاد و مسائل مالی من بسیار خوشحالم که در کشوری حضور دارم که ششمین اقتصاد موفق جهان است و این موضوع اعتماد ما را به آنها افزایش نیز می دهد من می خواهم اعلام کنم که فیفا از آنها حمایت کامل می کند ودر تمام شرایط پشت آنها قرار خواهد گرفت./با

 

برچسب ها: فیفا ، بلاتر ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار