ملی پوش تنیس روی میز:

تیم ملی 2 سال اردو نداشته است/سایر ملی پوشان پارکینگ نوشاد را هم ندارند!

عضو تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: اکنون مدت دو سال است که تیم ملی اردویی نداشته است.

میدیا لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: برگزاری اردو برای تیم ملی تنیس روی میز واجب است مگر می شود این همه زمان طولانی تیم ملی بدون اردو باشد حتی اگر شده فقط 5 روز اردو باید برگزار شود وی درباره علت عدم حضورش در اردوی بزرگسالان بیان کرد: من می خواستم در اردو حاضر شوم اما احمد جعفری پور (مربی تیم ملی بزرگسالان) با من تماس گرفت و گفت: اردو منحل شده است به همین علت من هم سر تمرین نرفتم!

لطف اله نسبی تصریح کرد: همه بازیکنان تیم ملی از امکانات نوشاد و نیما عالمیان برخوردار نیستند و در نتیجه احتیاج دارند تا در محیطی آرام تمرین کنند درست است که نوشاد و نیما در پارکینگ منزلشان تمرین می کنند اما امکانات لازم برایشان فراهم است و سایر ملی پوشان حتی این پارکینگ را هم برای تمرین ندارند.

بازیکن ملی پوش تنیس روی میز ایران با بیان اینکه این عامل فاصله ها را بین بازیکنان بیشتر خواهد کرد.

درباره آینده تنیس روی میز در ایران گفت: نوشاد عالمیان به تنهایی نمی تواند کاری را انجام بدهد اگر مدت بیست سال دیگر هم بگذرد نوشاد به تنهایی کاری نمی تواند کاری نمی تواند بکند باید شرایط مساعدی برای سایر بازیکنان ملی پوش هم فراهم کنند تا آنها نیز به کمک وی بیایند و به این ورزش کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشور هند می تواند الگوی مناسبی برای ایران باشد آنها اردوهای مختلف و با کیفیت برای بازیکنانشان تدارک می بینند تا سطح بازیکنانشان را بالا بروند اما ما کاری می کنیم که بازیکنانمان که بسیار از نظر فنی و تکنیکی از این کشور بالاتر هستند سطح بازیشان پائین بیاید و عقب بیفتیم.

لطف اله نسبی گفت: نتیجه این کارها را در مسابقات جهانی خواهیم دید تا چند ماه دیگر رقابت های حساسی پیش رویمان است که به طور حتم نمی توانیم نتیجه مطلوبی بگیریم.

بازیکن تیم ملی کشورمان در پاسخ به اینکه بعد از نقل مکان زندیش از کردستان به تهران از نظر امکانات بازی تنیس روی میز برایش بهتر بوده است یا خیر بیان کرد: در تهران خوشبختانه تا دلت بخواهد یار تمرینی برای بازی پینگ پنگ وجود دارد اما جالب است که در تهران به این بزرگی سالن مناسب و استاندارد برای تمرین بسیار کم است (فقط یک سالن) و از این نظر بسیار مشکل داریم.

لطف اله نسبی درباره اینکه از تمریناتش با تیم دانشگاه ازاد در لیگ امسال رضایت دارد یا خیر بیان کرد: برای حضور در بازی های لیگ تمرینات خوبی را به همراه بازیکنان دانشگاه آزاد داشته ایم و اما متأسفانه به دلیل مشکلات مالی و اینکه تیممان امکان این را نداشت که مبلغ ورودی به رقابت های بین المللی جام فجر را بدهد از حضور در مسابقات تیمی محروم ماندیم در رقابت های انفرادی و دوبل هم با وجود اینکه تا 23 آذر زمان شروع این رقابت ها فرصت زیادی نمانده است اطلاعی ندارم که می توانم شرکت کنم یا خیر اما تمریناتم را ادامه خواهم داد تا اگر جواز حضور در مسابقات را داشتم عملکردم مناسب باشد.

وی درباره حاشیه هایی که در هفته اول لیگ برای سرمربی تیم دانشگاه آزاد به وجود آمد اظهار داشت: حاشیه در ورزش همیشه بوده و هست و جدا شدن از حواشی امری اجتناب ناپذیر است./مح

برچسب ها: تنیس ، ملی پوش ، نسبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار