كارگر سابق يك جايگاه پمپ بنزين كه پس از دسترسي به رمزهاي حساب جايگاه مبادرت به برداشت غير مجاز 70 ميليون ريال كرده بود روز گذشته دستگير شد.


سرهنگ نوراللهي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: چند روز قبل شهروندي با ارائه مرجوعه قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رباط كريم به پليس فتاي فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران اعلام داشت از  خرداد ماه سال جاري متوجه كسري حساب مربوط به جايگاه پمپ بنزين خود شده بود و در اين خصوص موضوع را  از كاركنان و متصديان حسابداري پيگيري كردم ولي نسخه اي بدست نيامد به طوري كه اين امر موجب بروز اختلاف ميان كاركنان و سوء ظن آنها نسبت به يكديگر شد.
با افزايش كسري حساب تا 70 ميليون ريال و بروز مشكلات عديده در نهايت با اعلام شكايت به مرجع قضايي و انتظامي درخواست احقاق كردم.
رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران ادامه داد: با دريافت شكايت موضوع توسط دايره مبارزه با جرايم و عمليات پليس فتا مورد پيگيري قرار گرفت و در نهايت مسير برداشت و هزينه مبالغ كشف و سارق حساب پمپ بنزين به نام حميدرضا در شهريار شناسايي و دستگير شد.
اين سارق در بازجويي ها گفت: مدت زماني كمي در جايگاه مذكور مشغول فعاليت بودم  كه به طرز ماهرانه اي به رمزهاي مربوط به حساب جايگاه دسترسي پيدا كرده و پس از اتمام قرارداد در جايگاه و به علت نياز مالي به دفعات مختلف اقدام به برداشت غير مجاز وجه و هزينه از اين حساب كردم.
متهم با صدور حكم قضايي روانه زندان شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار