عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس نهم بدون اغماض از بیانات مقام معظم رهبری پیروی می‌کنند، گفت: در شرایط کنونی، بحران اقتصادی مهم‌ترین دغدغه نمایندگان مجلس نهم است و آن‌ها درتلاش هستند که برای حل این مشکل راهکار مناسبی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند گفت: قانون اساسی، پیمان ملی هر ملتی است که اساس حرکت کشور را مشخص کرده و راهگشای تمام امور است.

وی در ادامه افزود: قانون اساسی ایران در زمان طاغوت بر اساس قوانین کشورهای غربی و به منظور دفاع از حقوق کشورهای بیگانه از جمله آمریکا، تنظیم شده بود و مردم از مفاد آن اطلاع نداشتند.

نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای ۵/۹۹ درصدمردم ایران پس از انقلاب اسلامی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، قانون اساسی با رای مجلس خبرگان که متشکل از شخصیت‌های بزرگ علمی و سیاسی آن زمان بود و با تایید امام خمینی(ره) به تصویب رسید.مفاد این قانون برای عموم شفاف وقابل درک بوده و چنانچه در انجام امور کشوری به آن پایبند باشیم، تمام کارها روی اصول انجام شده و هیچ اختلافی به وجود نخواهد آمد.  

حجت الاسلام برومند  درمورد نحوه عملکرد مجلس نهم نسبت به دوره‌های قبل،افزود: نمایندگان در مجلس نهم از سطح علمی بالایی برخوردار هستند و تصمیم دارند که بدون اغماض تنها از بیانات مقام معظم رهبری پیروی کنند.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس احساس مسئولیت بیشتری برای حمایت از ملت می‌کنند، گفت: در شرایط کنونی بحران اقتصادی مهم‌ترین دغدغه نمایندگان مجلس نهم  است و آن‌ها درتلاش هستند که برای حل این مشکل راهکار مناسبی را ارائه دهند./س

برچسب ها: اردبیل ، حل ، بحران ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.