نشست کارگروه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرستان سبزوار برگزار شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، در این نشست که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مقامات استانی حضور داشتند، محسن صالحی‌نیا اظهار داشت: با قوانین و مصوبات ستاد تسهیل، مشکلات صنایع تولیدی رفع می‌شود.

وی تأمین مواد اولیه و کمبود نقدینگی را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی برشمرد و گفت: مشکلات و درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعت‌گران در کارگروه‌های مربوطه مطرح خواهد شد و راهکارهای لازم پس از بررسی به تصویب می‌رسد.

در این نشست فرماندار و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان مشکلات موجود در بخش صنعت سبزوار خواستار توسعه صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان شدند.

حفظ شرایط موجود، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، ایجاد کارخانجات و صنایع، رفع مشکلات نقدینگی و ارائه تسهیلات بانکی، جلوگیری از نوسانات غیرمتعارف نرخ ارز، برخورد قاطع با ورود کالای قاچاق، توزیع عادلانه منابع ملی و استفاده از تبصره‌های ماده 3 و 4 اصل 44 در مناطق کمتر توسعه‌یافته از جمله مسائلی بود که توسط نمایندگان شهرستان سبزوار مطرح شد./س


برچسب ها: ستاد ، واحدهای ، تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.