معاون برنامه ريزي وزير صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام بنگاه هاي صنعتي ومعدني متقاضي دريافت تسهيلات سرمايه در گردش در سامانه بهين ياب خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از " شاتا"، سيد عليرضا شجاعي افزود: با هماهنگي هاي به عمل آمده با صندوق توسعه ملي  و بانك هاي عامل ، تسهيلات مناسبي از محل 10 درصد ريالي صندوق توسعه ملي براي بنگاه هاي صنعتي ومعدني تدارك ديده شده كه بيشترين حجم اين تسهيلات ، براي خريد و تامين مواد اوليه در نظر گرفته شده است .

وي دارا بودن شناسه كسب وكار و داشتن پرونده الكتريكي در پايگاه داده هاي اين وزارتخانه را از الزامات ثبت نام براي دريافت تسهيلات دانست و اضافه كرد: كليه متقاضيان براي تسريع در دريافت تسهيلات مي توانند با مراجعه به بخش تامين مالي درگاه بهين ياب و ارائه مدارك درخواست شده به صورت الكترونيكي در اين طرح ثبت نام كنند.

وي ضمن تاكيد بر ثبت نام  صرفا از طريق سامانه بهين ياب تصريح كرد: متقاضيان دريافت تسهيلات سرمايه در گردش كه تا به حال در طرح به روز رساني شركت نكرده اند بايد اطلاعات بنگاه خود را در اين طرح تكميل نمايند تا امكان ثبت نام داشته باشند.

شجاعي در خصوص نحوه بررسي و اعطاي تسهيلات نيز گفت : پس از تكميل ثبت نام بنگاه صنعتي ومعدني در بهين ياب ، ابتدا در كار گروه استاني اولويت متقاضي مورد بررسي قرار خواهد گرفت و سپس جهت بررسي بيشتر به كارگروه مركزي ، در ستاد وزارتخانه ارسال خواهد شد و پس از تاييدات لازم ، جهت دريافت تسهيلات به بانك هاي عامل معرفي مي شوند .

به گفته شجاعي ، بانك هاي صنعت ، معدن و تجارت ، سپه ، توسعه صادرات ، توسعه تعاون ، صادرات و رفاه از بانك هاي عامل اين طرح هستند كه با استفاده از 10 درصد منابع صندوق توسعه ملي به صورت ريالي اقدام به اعطاي تسهيلات خواهند نمود .

دسترسي به درگاه بهين ياب از طريق نشاني www.behinyab.ir امكان پذير است./س
برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار