شهر ساحلي چوبر در غرب استان گيلان به لحاظ دارا بودن شرايط اقليمي و جاذبه هاي بكر گردشگري منطقه نمونه گردشگري مي شود.

انور بي نياز، شهردار شهر ساحلي چوبر در گفتگو با خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: طبق توافقات اوليه با سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري، شهر ساحلي چوبر به لحاظ برخورداري از جاذبه هاي طبيعي گردشگري، منطقه نمونه گردشگري مي شود.
وي با اشاره به جاذبه هاي گردشگري چوبر افزود: آبشار و صخره هاي طبيعي تاواگلي، كاجستان ساحلي، جاده توريستي ال كوفه و زيارتگاه هاي نرگس خاتون ونه ساله از جمله مناطق گردشگري چوبر هستند كه هر سال گردشگران زيادي را به منطقه مي كشاند.
بي نياز اظهار كرد: بسترها و زمينه هاي گردشپذيري از قبل در منطقه چوبر وجود داشته اما كمبود امكانات و نبود يك برنامه منسجم و مدون جهت معرفي جاذبه هاي گردشگري منطقه و هدايت صحيح گردشگران، باعث شده بود تا اين شهر ساحلي و توريستي ناشناخته بماند.
وي با تاكيد بر لزوم همكاري ساير ارگانها با شهرداري جهت توسعه گردشگري در منطقه افزود: پروژه هاي مهم و بزرگي در چوبر در دست اقدام است از جمله احداث مجتمع بزرگ تفريحي - رفاهي كاجستان چوبر شامل اقامتگاه بين راهي، مركز خريد، مجموعه بازي و.. كه در صورت تامين اعتبار، زودتر از موعد تكميل خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار