وزیر مسکن، راه و شهرسازی طی بازدیدی از پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: 80 هزار واحد از پروژه های این شهر تا پایان دولت دهم در دو مرحله از خرداد ماه سال 92 تا شهریور همان سال، تحویل متقاضیان شود.

"علی نیکزاد" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: با توجه به مجموع پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس، امسال شاهد تکمیل و آماده سازی 80 هزار واحد مسکن مهر هستیم که پیش از این نیز 13هزار واحد با حضور رییس جمهوری افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

وی ادامه داد: متقاضیان مسکن مهر در این 80 هزار واحد تاکنون ثبت نام خود را انجام و مرحله اول آورده خود را پرداخت کرده اند که با مشارکت بیشتر شهروندان و نیز تلاش و حمایت دولت این پروژه عظیم در دو مرحله تا پایان دولت دهم از خرداد ماه سال 92 تا شهریور ماه سال 92 آماده بهره برداری و افتتاح خواهد شد.

وزیر مسکن، راه و شهرسازی با اشاره به شاخص های پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: پروژه 80 هزار واحدی مسکن مهر شهر جدید پردیس که در سه فاز به اجرا می رسد، علاوه بر ساخت بنا و فراهم سازی تاسیسات و خدمات زیربنایی، همزمان تاسیسات روبنایی همچون مسجد، فضاهای تجاری، فضاهای آموزشی، فضاهای بهداشتی و درمانی و ... احداث می شود تا متقاضیان بتوانند همزمان از تمامی خدمات بهره مند گردند.

این مقام مسئول از آماده سازی دیگر خدمات همچون فضای سبز، راه های دسترسی و آسفالت بین بلوک ها و نیز هدایت آب های سطحی در این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: طی بازدیدی که با حضور وزیر نیرو از این پروژه صورت گرفت مقرر شد، تاسیسات زیربنایی همچون تصفیه خانه آب و فاضلاب، برق، گاز، تلفن و دیگر خدمات همچون آب تامین شود.

وی ضمن همکاری شرکت ملی گاز در راستای تامین گاز مصرفی متقاضیان در این پروژه نیز افزود: تاکنون همکاری خوبی برای اجرای پروژه گاز 80 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس صورت گرفته است که تا قبل از اجرای راه دسترسی بین بلوک ها این پروژه نیز به اتمام می رسد.

نیکزاد با بیان اینکه بعد از تکمیل و آماده سازی این پروژه عظیم شاهد احداث شهر جدیدی با تمامی امکانات و خدمات زیربنایی و روبنایی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: طرح عظیم مسکن مهر با هدف تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه از سوی دولت اجرا شده که امید است با تکمیل این پروژه شاهد برخی از خدمات دولت در تامین مسکن باشیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.