امام جمعه دماوند ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی گفت: آنچه امروز موجب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان دست برتر و نیز پیشرفت و توسعه کشور می شود، اتحاد، وحدت و همدلی بین آحاد جامعه است.

حجت الاسلام "محمد علاءالدینی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به فرمایشات گهربار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز کشورهای جهان می دانند دست برتری به نام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که با تمامی تحریم ها و توطئه های دشمن، روز به روز در حال شکوفایی است.

وی با اشاره به اهداف بلند جمهوری اسلامی، افزود: نگاه به اوضاع منطقه و جهان کنونی نشان می دهد، آنچه امروز در بین دو سیاست غرب و خاورمیانه دیده می شود، این سیاست جمهوری اسلامی است که به اهداف خود نزدیک است.

این مقام مسئول با اشاره به راهبرد دشمن در رسیدن به اهداف شوم و پلید خویش، خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ های پی در پی همچون جنگ با عراق، افغانستان، کشورهای عربی، غزه و ... سعی در نابودی جایگاه اسلام و شیعه داشت تا بتواند راهبردهای خود را پیش گیرد ولی نتوانست.

امام جمعه دماوند شکست اخیر دشمن در جنگ8 روزه با غزه را از دیگر اهداف پوشالی غرب خواند و گفت: گرچه دشمن سعی داشت تا با مهار صدور انقلاب، دامن زدن بین شیعه و سنی، جهت دهی الگوهای غربی در کشور و ... در سالهای اخیر به اهداف خود برسد ولی آنچه امروز می بینیم توسعه قدرت شیعه در جهان و دست برتری چون جمهوری اسلامی است.

وی اذعان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و اسلام ناب محمدی بیداری اسلامی و گفتمان امام خمینی (ره) در حال توسعه است.

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به واقعه کربلا و حماسه سازی های یاران امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: بعد از نهضت عاشورا، حماسه هشت سال جنگ تحمیلی مبارزه در میدان نبرد حق علیه باطلی بود که در جمهوری اسلامی رخ داد و با وجود تمامی اهداف پلید دشمن، موجب سرافرازی و افتخار کشور شد.

این مقام مسئول با اشاره به ترویج فرهنگ عاشورایی در جهان اسلام، افزود: نهضت عاشورا برگرفته از نهضت حق و حقیقت است و آنچه امروز باید در راستای این نهضت ترویج شود علاوه بر شور حسینی، شعور حسینی نیز مورد توجه است که این دو مقوله لازم و ملزوم هم هستند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.