وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین های رایگان برای احداث خدمات زیربنایی و تاسیسات شهری همچون آب، تصفیه خانه فاضلاب، برق، گاز و مخابرات در پروژه های مسکن مهر خبر داد.

"علی نیکزاد" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی در پروژه های مسکن مهر احداث تاسیسات شهری و خدمات روبنایی با هدف تامین خدمات زیربنایی همچون آب، برق، گاز و ... است واگذاری زمین به این واحدها در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به تأمین آب شرب پروژه های مسکن مهر همچون پروژه مسکن مهر پردیس و پرند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته توسط وزارت نیرو و راه و شهرسازی تامین آب واحد های مسکن مهر در دستور کار دولت است.

نیکزاد احداث تصفیه خانه آب با اهداف جلوگیری از آلودگی زیست محیطی در منطقه های مسکونی و نیز تأمین آب مورد نیاز برای آبیاری فضاهای سبز شهری را لازم و ضروری خواند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تاکنون از دولت امکانات و تسهیلات نگرفته‌اند و فرم «ج» آنها سبز است در اولویت خرید واحدهای مسکونی مهر از دارندگان این واحدها هستند.

"علی نیکزاد" با بیان اینکه خرید و فروش مسکن مهر مجاز است، اظهار کرد: واگذاری واحد های مسکن مهر در قالب خرید و فروش لازم است هردو فرد واجد شرایط باشند و خارج از این حیطه غیرقانونی از غیر مجاز است.

این مقام مسئول گفت: نقل و انتقال مسکن مهر با تحقق شرایطی از جمله نداشتن بدهی معوق بین دو مالک مسکن مهر مجاز است.

نیکزاد با اشاره به شرایط نقل و انتقال مسکن مهر نیز بیان کرد: خریدار واجد شرایط مسکن مهر باید دارای فرم "ج" سبز باشد که پس از قرمز شدن فرم "ج" خریدار، نقل و انتقال انجام می شود./س

برچسب ها: مسکن مهر ، زمین ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.