هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط فوتبال ما کاملاً مشخص است و نیازی به گفتن نیست که بهترین آسیا نیستیم.

علیرضا امامی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همه چیز واضح است که نیازی به گفتن ندارد که بهترین آسیا نیستیم، دقیقاً می بینیم که چه اتفاقی دارد در فوتبال ما رخ مید هد و برنامه های ورزشی تلویزیون کاملاً نشان می دهد که فوتبال ما چه مشکلات و معضلاتی دارد، وقتی در یک برنامه چند ساعته تلویزیون چندین بلبشویی را در فوتبال می بینید، نیازی به توضیح نیست.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: در برنامه ریزی لیگ، انتخابات هیئت های استان ها و داوری های مسابقات می بینید که چه مشکلاتی هست تازگی ها هم مد شده که بازی های ما نیمه تمام می ماند که چنین چیزی در فوتبال ما سابقه نداشته است، ناکامی ها در تیم های ملی پایه و فوتسال و عدم پیشرفت تیم ملی بزرگسالان هم کاملاً مشخص است لیگ یک هم یک جزیره فراموش شده در فدراسیون فوتبال است داوران ما هم کاملاً خود مختار هستند و هر کاری که دوست دارند، انجام می دهند.

وي در ادامه گفت: ما چه رشدی کرده ایم و چه کار زیر بنایی انجام داده ایم که بهترین فدراسیون آسیا شده ایم ما فقط شعار می دهیم و حرف می زنیم و روی کاغذ می نویسیم اما در عمل هیچی نیستیم.

هافبک سابق تیم ملی اظهار داشت: کفاشیان اعلام کرده که ما با ژاپن و کره جنوبی برابر هستیم به هر حال جایگاه ژاپن و نوع لیگ آن ها مشخص است ما 50 سال است که به المپیک نرفته ایم و آن ها به نیمه نهایی المپیک لندن رسیدند، تیم بانوان ژاپن قهرمان جهان شد اما فوتبال بانوان ما در چه وضعیتی است، از همین یک مورد می شود فهمید که چه جایگاهی در آسیا داریم.

وی افزود: من به فدراسیون کفاشیان از 20 نمره هشت می دهم و صد در صد از نظر من تجدید می شود آن هشت را هم به خاطر یک سری مسائل روزمره می دهم که در فوتبال ما انجام می شود وگرنه ما هیچ پیشرفتی نداشته ایم که بخواهیم نمره خوبی به فدراسیون بدهیم.

وی در ادامه گفت:‌ اگر ما بهترین فدراسیون آسیا هستیم، احتمالاً ژاپن و کره جنوبی از فضا آمده اند و فضایی هستند وقتی ما که اهالی فوتبال هستیم و مردم از شرایط فوتبال ایران ناراضی هستند، چطور آسیا می گوید که ما بهترین فدراسیون آسیا هستیم؟ باید از AFC بپرسیم که معیارتان چه بوده که آن را دیده اید و ما ندیده ایم و بهترین فدراسیون آسیا شده ایم ما باید به AFC و این انتخاباتی که انجام شده، شک کنیم.

امامی فرد در پایان گفت: الآن 12 سال است که لیگ حرفه ای برگزار می کنیم اما کدام باشگاه ما خصوصی شده است؟ ما علنی به AFC دروغ می گوییم که خصوصی شده ایم اما خودمان که می دانیم خصوصی نیستیم و باشگاه های ما شرایط حرفه ای و امکانات خوبی ندارند، در بحث آسیا ویژن هم که کفاشیان مدعی شده AFC در این بخش به ما نمره داده باید بگویم که در آسیا ویژن اصلا موفق نبوده ایم و هیچ رشدی نکرده ایم و فقط مسابقات را در تاریخ و ساعت مشخص برگزار می کنیم بدون اینکه پیشرفتی داشته باشیم، این عنوان که به دست آورده ایم نباید باعث شود که مشکلات فوتبال ایران را نادیده بگیریم و به کمبودهایی که داریم، سرپوش بگذاریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار