خارج شدن قطار حامل مواد شيميايي از ریل + فیلم

يک دستگاه قطار حامل مواد شيميايي در ايالت نيوجرسي آمريکا پس از فروريختن پل از ريل خارج شد.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، بر اثر اين حادثه که ساعت هفت صبح روز جمعه در منطقه پائولسبورو ايالت نيوجرسي رخ داد، برخي از واگن هاي قطار که حامل ماده شيميايي خطرناکي بودند به داخل آب رودخانه سقوط کردند. شامگاه جمعه نيز پانصد نفر از ساکنان منطقه از اطراف محل سانحه تخليه شدند، زيرا ميزان سطح ماده ونيل کلريد موجود در هواي اين ناحيه افزايش يافته بود. تخليه ساکنان محل از ساعت شش بعد از ظهر به وقت محلي آغاز شد و مردم احتمالاً تا چند روز به خانه هايشان باز نخواهند گشت.
به دنبال اين سانحه، يازده نفر از جمله برخي کارگران عمراني در اطراف پل براي درمان به بيمارستان آندروود مموريال منتل شد و دستکم شصت نفر ديگر نيز شخصاً به درمانگاه ها و مراکز پزشکي مراجعه کرده اند.
 يک مقام محلي گفت قطاري با دو لوکومتيو و هشتاد و چهار واگن در اين مسير حرکت مي کرد که هفت تا از واگن ها از خط خارج شده اند و پنج واگن روي پل قرار دارند. چهار مخزن نيز به داخل آب (رودخانه در زير پل) افتاده است، دستکم يکي از اين مخازن که حامل گاز وينيل کلريد بود، شکاف برداشته است. ما قصد داريم از وضعيت مخازن، عملکرد آنها پس از سانحه اطلاع يابيم تا در آينده تانکرهاي بهتري را طراحي کنيم تا مطمئن شويم محموله درون آنها به بيرون نشت نمي کند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.