معاون سامانه امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تلاش برای برطرف شدن مشکل وام ازدواج جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد صادق اکبری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مشکل تأخیر ازدواج اقتصادی نیست بلکه فرهنگی است و با در نظر گرفتن تأکید ایشان بر سبک زندگی و مسئله مهم افزایش جمعیت باید تمامی ارگان ها دست به دست هم داده و در تسهیل امر ازدواج جوانان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: نگاه به مسئله جوانان از 20 سال پیش مورد توجه و اهمیت مسئولان قرار داشته است به طوری که در سال 1371 در شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی جوانان نیز تشکیل شد تا کشور در چنین سال هایی جمعیت جوان داشته باشد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 80 جلسه در کل کشور تشکیل شده و در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان به موضوع این قشر جامعه پرداخته شده است و در ادامه تلاش ها در این زمینه به زودی سامانه جامع اطلاعات جوانان به صورت آنلاین ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: ما می خواهیم همه دستگاه ها در امور جوانان مشارکت داشته باشند ضمن اینکه در این بین سازمان های مردم نهاد جوانان ظرفیت بسیار خوبی دارند و از مدیران می خواهیم از توانمندی این سازمان ها به خوبی استفاده کنند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار