سريال اينترنتي "نفوذ" با پرداخت مناسب كارگردان، آن را از فضاي كليشه اي دور كرده است.

فرامرز روشنايي بازيگر نخستين سريال اينترنتي "نفوذ" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران بيان كرد: پخش سريال "نفوذ" از طريق اينترنت برايم جذاب بود و ايفاي نقش در اين اثر را پذيرفتم.
وي ادامه داد: "نفوذ" اولين سريال فضاي مجازي در ايران است كه براي شبكه اجتماعي توليد شده و كاملا با شرايط و امكانات قانوني هماهنگي دارد.
روشنايي ضمن بيان اين مطلب كه در سريال "نفوذ" نقش رئيس باند گروگانگيري را ايفا مي كند، افزود: نمايش سريال از طريق فضاي مجازي از ويژگي اي اين سريال است ضمن اينكه آرش تيمورنژاد به عنوان كارگردان به كار خود مسلط است.
اين بازيگر تصريح كرد: "نفوذ" با وجود اينكه داستاني كليشه اي دارد اما پرداخت درست كارگردان، آن را از فضاي كليشه اي دور كرده و قصه جذابي را روايت مي‌كند.
روشنايي خاطرنشان كرد: پخش سريال اينترنتي براي مردم جالب است و اگر تبليغات مستقيمي براي آن انجام شود مخاطبان آن بيشتر خواهد شد.
وي ادامه داد: تبيلغات در خصوص نفوذ از طريق روزنامه ها و خبرگزاري ها بوده است.
گفتني است، اين بازيگر در سريال كلاه پهلوي به كارگرداني ضياء الدين دري ايفاگر نقش شهباز كه شهرباني جديد شهر سامان است و همچنين در مجموعه معماي شاه به كارگرداني محمدرضا ورزي ايفاگر نقش جمشيد آموزگار است./ي2
برچسب ها: سریال ، اینترنتی ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار