نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات برخی كالاهای غیر ضروری ضربه زیادی به اقتصاد كشورمان وارد كرده است.

دكتر'غلام رضا تاجگردون' در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: اگر سالهای گذشته بر روی كیفیت كالا تولید شده در كشورمان توجه و كار شده بود، این زمان بهترین فرصت برای صادرات بود.
وی اظهار كرد: اگر واردات كالا به كشورمان سود زیادی هم داشته باشد از طرفی موجب كاهش تولید و كیفیت كالای داخلی نیز قربانی می شود.
تاجگردون با اشاره به اینكه امروز هیچ كالای ایرانی از نظر هزینه تولید با مشابه خارجی آن قابل مقایسه نیست افزود: قیمت تمام شده كالای ایرانی سه تا چهار برابر مشابه خارجی آن است ، این یعنی توان صادراتی ما كاهش پیدا كرده است.
وی تاكید كرد: لازم است بر روی قیمت و كیفیت كالاهای تولید شده در داخل كشور توجه ونظارت بیشتری صورت گیرد.
تاجگردون همدلی مسوولان در جنگ اقتصادی با دشمنان را بسیار مهم دانست و تصریح كرد: نظام جمهوری اسلامی همیشه در همه شرایط با همدلی و همفكری شرایط سختی را پشت سر گذاشته است.
نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان و جوان های فعالی در كشور ما وجود دارد كه می توانند برای تولید كالاهای ضروری مورد نیاز كشورمان تلاش كنند.
تاجگردون گفت: دغدغه مسوولان باید خدمت صادقانه به مردم تلاش و برنامه ریزی در جهت برطرف كردن مشكلات مردم باشد.
وی اظهار كرد: با اینكه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مساله تولید ملی،حمایت از كار و سرمایه ایرانی تأكید داشته و دارند، اما امروز تولید ملی مورد بی‌مهری قرار گرفته است.
تاجگردون درخواست اصلی مردم را ایجاد ثبات اقتصادی عنوان كرد و ابراز كرد: وارد كردن كالاهای غیر ضروری و بی كیفیت به كشورمان معضلات زیادی از جمله بیكاری را به همراه دارد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه كنار گذاشتن حاشیه ها از سوی مسوولان تاثیر مهمی در اقتصاد كشور ایجاد خواهد كرد تاكید كرد: استفاده از همه ی ظرفیت ها برای رونق تولید ملی راهگشاری مشكلات اقتصادی كشور خواهد شد./ب
برچسب ها: کالا ، غیرضروری ، ضربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.