قائم مقام شهردار منطقه 21 از پتانسيل بالاي اين منطقه براي تبديل شدن به بزرگترين مرکز تفريحي و تفرجگاهي پهنه غرب پايتخت خبر داد.

پيمان پورنصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اين منطقه با اينکه منطقه اي نوپا و تازه تأسيس است از قدمت بالايي در زمينه صنعت و سکونت برخوردار است چرا که تا قبل از تأسيس منطقه 21 اين محدوده جز منطقه 9 شهرداري تهران محسوب مي شد و همزيستي اين دو مقوله با هم از مدت ها قبل شرايط ويژه اي را براي شهروندان اين منطقه رقم زده است.

وي افزود: يکي از موارد مشهود وجود بافت هاي فرسوده بخش مسکوني در اين منطقه است که بايد همتي جدي و عزمي راسخ در جهت بازسازي و مرمت و احياي مجدد اين اماکن فرسوده بکار رود تا هم به لحاظ سازه اي و هم در جهت ارتقاي نماي ظاهري شهر به نقطه مطلوبي برسد که اگر اين مهم محقق شود شاهد شکوفايي و رونق بخش هاي مرتبط با اشتغال و ايجاد فرصت کسب و کار براي شهروندان منطقه نيز خواهيم بود.

قائم مقام شهردار منطقه 21 بيان داشت: همچنين درموضوعات مربوط به خدمات شهري به معناي عام که در خصوص ارتقاي همه جانبه شرايط محيطي منطقه در راستاي رفاه و رضايت خاطر شهروندان نيز خواهد بود بايد از يک برنامه مشخص و استراتژي مدوني برخوردار باشيم.

وي افزود: منطقه 21 بستر خوب و مساعدي براي توسعه و پيشرفت همه جانبه دارد و با توجه به اينکه در برخي نواحي منطقه بافت صنعتي خود نمايي مي کند بايد شرايط محيطي را براي بهبود فضاي مسکوني در کنار بافت صنعتي در جهت آرامش و آسايش شهروندان منطقه ارتقا دهيم.

پور نصر در ادامه با بيان اينکه اقدامات چشمگير و گسترده اي در زمينه هاي عمراني و خدماتي در سطح منطقه انجام شده است، اظهار داشت: اين منطقه فضاي خوبي براي کار و فعاليت بيشتر در تمامي زمينه ها و حوزه هاي شهري،اجتماعي،خدماتي و رفاهي دارد و بايد براي نيل به اين اهداف از حضور شهروندان براي فعاليت و ارائه کارهاي بهتر و در خور توجه استفاده شود تا به نتيجه مطلوب و مورد نظر مديريت شهري که همان مشارکت همه جانبه شهروندان در اداره امور شهري است برسيم.

وي تصريح کرد: اين منطقه با توجه به موقعيت جغرافيايي و استراتژيکي که دارد از پتانسيل بالايي براي ارتقاي فضاي سبز شهري و در کنار آن تبديل شدن به مرکز تفريحي براي شهروندان را دارد و به جرأت مي توان گفت اين منطقه از ظرفيت بالايي در جهت تبديل شدن به بزرگترين قطب تفرجگاهي پهنه غرب پايتخت را با احداث دو بوستان بزرگ قوري چاي و طبيعت با تمهيدات شهرداري منطقه داراست.

قائم مقام شهردار منطقه 21 گفت:براي محقق شدن اين امر و دسترسي آسان تمامي شهروندان مناطق 22 گانه شهر تهران به اين اماکن،شهرداري منطقه اقدام به افتتاح پل گلها کرده و تمهيداتي را در جهت احداث پل ايران خودرو در دست اجرا دارد./ز

برچسب ها: شهردار ، استراتژی ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار