گفت و شنود یکی از پرطرفدارترین ستون های روزنامه کیهان است که شما می توانید هرشب نوشته این ستون را در مجله شبانه باشگاه مطالعه کنید.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

گفت: اين روزها مدعيان اصلاحات و گروه هاي ضد انقلاب و رسانه هاي بيگانه در يك اقدام هماهنگ و مشترك همه توان خود را براي بندبازي و سوءاستفاده از شرايط اقتصادي كشور به ميدان آورده اند.

گفتم: ماموريت دارند كه تحريم ها را موثر قلمداد كنند!

گفت: ولي اين مدعيان اصلاحات كه وقتي دولت و مجلس را در اختيار داشتند به تنها موضوعي كه اصلا اهميت نمي دادند مسائل اقتصادي و معيشتي مردم بود.

گفتم: علاوه بر اين، هيچ پرونده فساد كلان اقتصادي را هم نمي توان نام برد كه مدعيان اصلاحات در آن مستقيما دست نداشته باشند. مثل ماجراي پتروپارس، مارين سرويس، شهرام جزايري، قطعات فولادي و...

گفت: هر وقت هم كه به آنها اعتراض مي شد، پاسخ مي دادند كه ما براي توسعه سياسي آمده ايم و به مسائل اقتصادي كاري نداريم! در حالي كه آقاي خاتمي در تبليغات انتخاباتي خود ده ها شعار اقتصادي داده بود.

گفتم: چه عرض كنم؟! يارو پدرش مريض شده بود، زنگ زد به اورژانس، آمبولانس كه اومد، همه خانواده سوارش شدند. پزشك پرسيد؛ مريض كدوم يكي از شماست؟ و يارو گفت؛ پشت سر ما دارند با نيسان ميارنش!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.