پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در ارتباط با بازي پرسپوليس مقابل تراکتور سازي تبريز گفت: اين يک بازي خوب و زيبا خواهد شد و هر دو تيم براي پيروزي وارد ميدان خواهند شد.


جعفرکاشاني  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازي پرسپوليس مقابل تراکتور يک بازي خوب و جذاب خواهد شد و هر دو تيم براي پيروزي وارد زمين بازي خواهند شد، و تراکتورسازي براي تجديد پيروزي هاي خود تلاش خواهد کرد و پرسپوليس براي کسب 3 متياز و تغيير جايگاه خود در جدول تلاش خواهد کرد و انشاء الله در بازي پيش رو شاهد يک بازي خوب و جوانمردانه باشيم.
وي در ارتباط با عملکرد مديريت باشگاه پرسپوليس در نيم فصل گفت: اميدوارم مديريت باشگاه در اين فصل به اهدافي که از پيش تعيين کرده اند نائل بيايند و اين راه پرپيچ وخم را به خوبي پشت سربگذرانند.
وي بيان کرد: پرسپوليس درحال حاضر يک تيم است و بايد تبديل به يک باشگاه هدفمند شود يعني باشگاهي که داراي هدف باشد و برنامه ريزي مشخصي را داشته باشد، بتواند يک آکادمي سازنده را دارا باشد که از پتانسيل هاي موجود در باشگاه به صورت درست استفاده بشود.
کاشاني خاطرنشان کرد: ورزش درست و علمي باعث بهبود جامعه مي شود و جامعه را به سمت سلامت و صحت رواني سوق مي دهد، وقتي علي کريمي به عنوان نماينده ايران انتخاب مي شود و تمام رسانه ها، تلويزيون و مطبوعات جهان اين خبر را پوشش مي دهد براي کشور ما بسيار ارزشمند خواهد بود ولي متأسفانه ما با اين قضيه کاملا حقيرانه برخورد مي کنيم، البته مسئولين فدراسيون و مسئولين باشگاه از علي کريمي تجليل خواهند کرد.
وي بيان کرد: ما اميدواريم علاوه بر تيم يک باشگاه ورزشي فرهنگي داشته باشيم که باعث بالا بردن سطح فرهنگي جامعه شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار