مربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: نبود بازیکنان اصلی تیم ملی باعث شد اردو را منحل کنیم.

احمد جعفری پور، در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان اصلی تیم ملی پینگ پنگ از جمله نوشاد و نیما عالمیان و محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی و بازیکنان دیگری همچون عارف احمدی فر و حمیدرضا طاهرخانی اعلام کردند که به دلیل مشکلات خانوادگی، تحصیلی و سرماخوردگی نمی توانند در اردو شرکت کنند.
وی افزود: ما از آن ها خواستیم که درخواست لغو اردو را در نامه ای به صورت کتبی بنویسند و به فدراسیون تنیس روی میز بدهند از همین رو آن ها نیز این کار را انجام دادند و وقتی دیدیم بدون حضور آنها اردو کیفیت لازم را نخواهد داشت تصمیم گرفتیم اردو را لغو کنیم.
جعفری پور، در پاسخ به این سؤال که چرا کسی به مهران احدی و پوریا عمرانی اطلاع نداد که آن ها نیز به اردو نیایند و در آکادمی بین المللی تنیس روی میز حاضر شوند، گفت: من به آن دو نیز گفتم که ممکن است اردو لغو شود اما خودشان سر تمرین حاضر شدند.
وی در باره حضور عمرانی در رقابت های بین المللی جوانان هند خاطرنشان کرد: من نباید پاسخگوی وی باشم در این زمینه مربی تیم ملی جوانان باید نظر بدهد که چه برنامه هایی برای وی در نظر گرفته اند، درست است که پوریا عمرانی از حضور در رقابت های بین المللی تنیس روی میز فجر کاپ در قزوین انصراف داد اما وی هر وقت که می خواست می توانست برگردد و در مسابقات شرکت کند، اردوی بزرگسالان لطمه ای به وی نزد.
مربی تیم ملی بزرگسالان مدعی شد، اگر قرار باشد ما اردویی برگزار کنیم و اردو از کیفیت مطلوب نیز برخوردار باشد آن وقت هر بار بازیکنان ملی پوش بدون عذر موجه حاضر به شرکت در اردو نشوند، انتظار نداشته باشند که برخورد من نیز مثل الآن باشد این رفتار پسندیده نیست.
وی با بیان اینکه بودجه فدراسیون اجازه اعزام های برون مرزی را برای همه بازیکنان ملی پوشان نمی دهد در باره بی انگیزگی بازیکنان از حضور در اردوی تیم ملی گفت:‌ دلم می خواهد بچه های دیگر هم که در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کرده و ملی پوش تنیس روی میز شده اند در رقابت های برون مرزی شرکت کنند اما مگر می توان با بودجه محدود همه بازیکنان را به تورنمنت های خارجی فرستاد اینجاست که باید از وزارت ورزش و جوانان همچنین حامیان مالی درخواست کنیم که به فکر این ورزش باشند و بودجه لازم را برای ما فراهم کنند تا ما بتوانیم در رقابت های آسیایی نیز مدال آوری کنیم و به افتخاراتمان بیفزاییم زیرا به حق پتانسیل های رشته تنیس روی میز در کشور ایران بسیار زیاد است.
جعفری پور، خاطرنشان کرد:‌ اگر تمام خانواده تنیس روی میز از جمله کادر فنی به من کمک کنند تا بتوانم برنامه هایی را که در ذهن دارم به خوبی عملی کنم به صراحت قول می دهم که تا دو سال دیگر جزو 24 تیم برتر دنیا باشیم.
** پدر و مادر نوشاد خواستند قبل از اعزام به چین پسرشان در بابل باشد
مربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: خانواده نوشاد عالمیان از من درخواست کردند تا وی قبل از اعزام به چین و شرکت در رقابت های فینال تورهای جهانی چین در بابل باشد و ترجیح دادند حضور وی در کنار خانواده باشد تا در اردوی تیم ملی بزرگسالان، من نیز از آنجا که می دانم هفته آخر قبل از اعزام، از نظر روانی برای بازیکنان بسیار حساس است پذیرفتم تا در کنار خانواده اش باشد، ضمن اینکه به وی برنامه تمرینی دادیم و خیالم راحت است که پدرش در کنار او خواهد بود.
جعفری پور، در باره رقابت های فینال تورهای جهانی بیان کرد: در این رقابت ها نوشاد عالمیان برای اولین بار است که شرکت می کند خوشبختانه وی موفق شده است خود را به جمع برترین های امید جهان برساند و جزو هشت نفر قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: نوشاد عالمیان حریفان قدرتمندی از جمله فرانسه، آلمان، چین، سنگاپور و ژاپن دارد که رقابت ها از سطح بالایی برخوردار است اما نوشاد حریفانش را به خوبی می شناسد و امیدوارم بتواند بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد.
وی اظهار داشت: همین که نوشاد عالمیان موفق شد به لطف خدا امتیازات لازم را کسب کند و از مجموع تورهای جهانی که شرکت کرده بود در رده سنی امید مجوز حضور در رقابت های فینال تورهای جهانی را کسب کند، افتخار بسیار بزرگی است که پیش از این در تاریخ تنیس روی میز سابقه نداشته است.
وی در انتها خاطرنشان کرد: به طور جدی مسئله حریف تمرینی خارجی را پیگیری خواهم کرد زیرا حضور یک یا دو بازیکن خارجی در ایران می تواند به عنوان یک یار تمرینی قوی عملکرد بازیکنان ما را بالا ببرد و سطح بازیشان را بالا ببرد./ق
برچسب ها: خانوادگی ، حضور ، ممکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار