سازمان بسيج مستضعفين در نامه‌اي تصريح کرد: انتشار و انعكاس فعاليت‌هاي "بسيج" به مثابه "كليد طلايي پيروزي‌هاي آينده نظام" براي پيروزي نهايي مستضعفين عالم، تكليف و رسالتي الهي است كه بايد با جّد و جهد و به صحنه آوردن تمام ظرفيت‌ها و توان رسانه‌اي‌مان، در تحقق آن تلاش کنيم.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با پايان يافتن برنامه‌هاي ويژه گراميداشت هفته بسيج، روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين طي نامه‌اي از فعاليت و همكاري رسانه‌ها در انعكاس اين برنامه‌ها تشكر کرد.

در اين نامه آمده است:

انقلاب اسلامي ايران آمال و آرزوي انبياء عظام و اولياء الهم؛ پس از سال‌ها مجاهدت و جانفشاني بزرگ مردان و شيرزنان آزاد انديش در بهمن 57 به امامت روح قرن و پشتوانه امت اسلامي عينيت يافت.

امام امت كه حكيم ترين و دانشمندترين مرد روزگار بود تمام الزامات يك حكومت ديني را سالها قبل از پيروزي مدوّن كرده و به شاگردان خاص خويش عرضه نموده بودند. از جمله ي اين تدابير حضرتش كه به اذعان ياران، از سال 1342 آنرا بيان فرموده بودند تشكيل «بسيج مستضعفين» بود كه كمتر از يك سال پس از پيروزي - يعني 5 آذر 58 - دستور تاسيس آن را صادر نمودند.

تشكيل بسيج، ماه‌ها قبل از جنگ تحميلي، حكايت از سازماني داشت براي حضور در همه ميدان‌هاي فرهنگي، علمي، سياسي و نيز نظامي. همين تدبير آسماني به اتكّاء انفاس الهي امام راحل و امام حاضرمان بود كه در طول 33 سال مجاهدت خستگي‌ناپذيرانه بسيجيان ولايت، تمام ميادين مورد نياز انقلاب را مسخر درس‌آموزان مدرسه عشق گردانده و شاهدان و شهيدان گمنام را فاتحان ميدان‌هاي حساس و نقاط عطف تاريخ نمود.

در اين پيروزي و موفقيت كه موجب نشر گسترده فرهنگ و تفكر بسيجي در داخل و ابلاغ اين دستورالعمل به ساير كشورها گرديده است، بي‌شك نقش و جايگاه رسانه‌ها از اهميت بالا و والايي برخوردار بوده و با احياء روح اميد و نشاط در قلوب پاك دلسوزان نظام ديني؛ موجب پراكندن گَرد ياس و نااميدي در قلوب پليد دشمنان گرديده است.

روابط عمومي بسيج كه رسالت خطير اطلاع رساني اقدامات اين تشكل حق را بر عهده دارد به پاس انعكاس رشحه اي از تلاش‌هاي بسيجيان و صحنه‌هاي جهاد و ايثار ديروز و امروز عاشقان ولايت توسط رسانه‌هاي محلي و ملي در هفته بسيج؛ از كليه مديران، سردبيران، خبرنگاران، عكاسان، تصويربرداران و تمامي عوامل محتوايي و فني خبرگزاري‌ها، سايت‌ها، روزنامه‌ها و بويژه تلاش‌هاي مستمر سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران قدرداني نموده و تلاش بسيجيان رسانه‌ها را در سراسر كشور ارج مي‌نهد.

يقينا رسانه‌هاي متعهد و انقلابي در اجر و ثواب مجاهدت بسيجيان شريك بوده و در جذب و جلب رضايت پروردگار متعال سرافراز و سربلند بوده‌اند.

در پايان توجه فعالان رسانه‌اي كشور را به اين مهم معطوف مي‌نماييم كه انتشار و انعكاس فعاليت هاي "بسيج" به مثابه " كليد طلايي پيروزي‌هاي آينده نظام " براي پيروزي نهايي مستضعفين عالم، تكليف و رسالتي الهي است كه بايستي با جّد و جهد و به صحنه آوردن تمام ظرفيت‌ها و توان رسانه‌اي‌مان، در تحقق آن تلاش نماييم.

باشد كه خداوند ما را نيز با بسيجيان امام محشور نمايد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، رسانه ، جنگ تحمیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار