رئیس کلانتری 128 تهران نو از شلیک 2 تیر هوایی و 6 تیر به بدنه موتورسیکلت سارق فراری یاد کرد که موجب دستگیری سارق شد.

سروان سعیدرضا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: ماموران این یگان با قاطعیت و با استفاده از تمام تجهیزات در پی مقابله و مبارزه با مجرمین و سارقین هستند و در این راستا از هیچ اقدامی برای دستگیری آنان چشم پوشی نخواهند کرد.
وی افزود: ماموران گشت این کلانتری طی گشت زنی های مستمر خود در سطح حوزه استحفاظی در بازدید از یکی از گاراژهای ضایعاتی به یک فرد جهت فروش قطعات خودرو مواجه شده که فرد با رویت مامورین توسط یک موتورسیکلت متواری گشت.
وی در ادامه با اشاره به تعقیب و گریز مامورین افزود: مامورین جهت دستگیری و متوقف ساختن متهم با رعایت کلیه استفاده از سلاح ابتدا دو تیر هوایی شلیک کرده که باز هم موجب توقف سارق نگشت که در ادامه با شلیک 6 تیر که 3 تیر آن به بدنه موتورسیکلت برخورد نمود، متهم دستگیر شد.
این مقام مسئول ضمن اشاره به اموال مکشوفه از وی که شامل 4 عدد درب خودرو، 2 عدد کمک فنی و کفی بدنه که با هوا برش بریده شد کشف و ضبط گردیده بود، خاطر نشان کرد: پس از بررسی ها و پرس و جوهای صورت گرفته از گاراژ ضایعاتی کارکنان آن اعلام کردند که این لوازم را با یک دستگاه خودرو نیسان که پلاک آن را پوشانده بودند به محل آورده بودند که خودرو قبل از حضور ماموران گشت از محل متواری شده بود و در نهایت متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال داده شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.