سري جديد برنامه "خونه زندگي" به تهيه‌كنندگي غلامرضا بختياري از امروز شنبه 11 آذر با آيتم‌هاي جديد و جذاب روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط ‌عمومي سيما؛ اين برنامه كاري از گروه خانواده شبكه دو سيماست و شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 10:45 به مدت 60 دقيقه پخش می‌شود.
 اين تهيه‌كننده گفت: سري جديد این برنامه قصد دارد با تدارك آيتم‌هاي تازه و جذاب مهارت بهتر زيستن را به خانواده‌هاي ايراني بياموزد.
غلامرضا بختیاری "نمک در جوراب"، "خواستگار من"، ‌"همسفر" و "از اون حرفا" را از بخش‌هاي تازه اين برنامه عنوان كرد و گفت: در آيتم "نمك در جوراب" درباره راه حل‌هاي خانگي بهداشت، تغذيه و نكات ريز خانه‌داري در قالب نمايش راه‌کارهای عملی ارائه می‌شود.
وی افزود: "خواستگار من"، از ديگر بخش‌هايي است كه مهمان خانه مخاطبان خواهد شد؛ اين بخش با پرداختن به مسئله ازدواج به خانواده‌ها كمك مي‌كند، نگاه بهتري به ازدواج داشته باشند.
بختياري با تاكيد بر نقش فرزندان در گرم شدن كانون خانواده‌ها، افزود: در سري جديد خونه زندگي، ميزگرد جذابي به نام "از اون حرفا" تشکیل می‌شود كه در آن كودكان 6 تا 10 سال درباره مسائل مبتلا به خانواده مثل استفاده از اینترنت یا تعطیلات آخر هفته با يكديگر گفت‌وگو مي‌كنند.
اين تهيه‌كننده تصريح كرد: "خونه زندگی"، شنبه‌ها با سلامت خانواده، یکشنبه‌ها هنر و خانواده، دوشنبه‌ها مذهب و خانواده، سه‌شنبه‌ها اقتصاد و خانواده، چهارشنبه‌ها ازدواج و پنجشنبه‌ها با موضوع تفريح و خانواده روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.
گفتني است؛ اجراي اين برنامه را امير جوشقاني، علي شهرياري، زينب زارع، جلال سميعي و رويا حسيني بر عهده خواهند داشت. /ص
برچسب ها: برنامه ، شبکه ، دو ، خونه زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار