عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان گفت: توجه به زمان اصلاح قانون انتخابات اهميت دارد و به نظر مي‌رسد در اين برهه زماني به صلاح کشور نباشد چرا که به سياسي‌کاري‌ها دامن مي‌زند.

حجت‌الاسلام سيدمحمدرضا آقاميري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره کليات طرح اصلاح قانون انتخابات اظهار داشت: انجام اين اصلاحات خوب است اما توجه به زمان آن نيز اهميت دارد از اين رو به نظر مي‌رسد در اين برهه زماني به صلاح کشور نباشد چرا که به سياسي‌کاري‌ها دامن مي‌زند.

وي در بيان برخي از موارد طرح اصلاحيه قانون انتخابات به اهميت مقام ثبوتي در قبال مقام اثباتي اشاره کرد و گفت: داشتن صرفا مدرک دکترا نشانگر سطح سواد اشخاص نيست و اين مدرک نمي‌تواند يک امر مسلم و مسجل براي شناخت علم افراد باشد، در اين زمينه وجاهت افراد از اهميت بيشتري برخوردار است.

حجت‌الاسلام آقاميري بر همين اساس تصريح کرد: بحث اصلاح سن و سال به نظر من خوب است چرا که يک وزن و تعادل در کانديد شدن افراد ايجاد مي‌کند و اجازه حضور به جوان‌ترها را نيز مي‌دهد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان در پايان با اشاره به اين نکته که براي تأييد يک کانديدا به عنوان رجل سياسي و مذهبي نيازي به امضاي 100 نفر نيست، خاطرنشان کرد: معتقدم همين که فردي از نظر عموم مردم جامعه و در اذهان عمومي يک فرد سياسي و مذهبي شناخته شود،‌ کفايت مي‌کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار