مدیر تیم های ملی تیراندازی کشورمان در خصوص کسب مقام چهارمی آسیا گفت: انتظار چنین عملکردی را از عزیزیان داشتیم. عزیزیان در رقابت با برترین های جهان که در مسابقات حضور داشتند، درخشید.

 نعمتی مدیر تیم های ملی تیراندازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات آسیایی تیراندازی اهداف پروازی از اهمییت بسیار برخوردار است و اگر مشکل بودجه وجود نداشت تیم کاملی را راهی این مسابقات می کردیم اما این مشکل سبب شد تا فدراسیون بهترینها را عازم هند کند.

مربی افزود: حضور انفرادی در مسابقات آسیایی فشار عصبی زیادی را به همراه دارد اما عزیزیان با وجود تمام استرس ها و کمبودها توانست این مقام را بدست آورد.

تیراندازانی که در مسابقات آسیایی اهداف پراوازی شرکت می کنند عنوان قهرمانی جهان را در پرونده دارند زیرا مدعیان این رشته از تیراندازی، آسیایی هستند.

نعمتی در ادامه بیان داشت: به همین دلیل چهارمی آسیا توسط عزیزیان برایمان بسیار ارزشمند است و عملکرد این تیرانداز از کشورمان را ارج می نهیم.

مربی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم گروه دوم تیراندازی اهداف پروازی که امروز عازم هند شدند عملکرد مطلوبی داشته تا بتوانند در این مسابقات نام کشورمان را جزء کشورهای مدال آور قرار دهند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار