رئیس سازمان شهربان و حریم بان از 12 هزار فضای پارک در سطح شهر تهران خبر داد و به منظور تغییر رویکرد از سنتی به مدرن پارکومترهای جدید را لازم دانست.

خانلری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر بالغ بر 12 هزار فضای پارک در سطح شهر تهران در مناطق 22گانه شهرداری تهران در حال حاضر پارکبانان مستقر هستند و به منظور تغییر رویکرد از سنتی به سیستمی از استفاده دستگاه های پیشرفته و مکانیزه کردن سیستم پارکبان با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاونت و ریاست راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، پارکومترهای جدید پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: به عنوان خط مشی شرکت شهربان و حریم بان به پارکبانان ابلاغ شده که جهت توسعه انضباط اجتماعی بحث امنیت اجتماعی را پی گیری کنند هر چند وظیفه آنها در واقع تامین فضای پارک و راهنمایی شهروندان و رانندگان جهت پارک در یک محدوده از پیش تعیین شده است اما این انتظار را داریم که امنیت محدوده پارک خودرو را حفظ نمایند.
وی تصریح کرد: پارکبانان به عنوان بازوان اجرائی عوامل راهنمایی و رانندگی و عوامل نیروهای انتظامی هستند و این همکاری زمانی مطلوب جلوه می کند که ما به صورت هفتگی یک جلسه 3 جانبه با همکاری عوامل ذکر شده داشته باشیم.
خانلری با تاکید بر نوع گزینش پارکبانان تاکید کرد: از شرکت های پیمانکار طرف قرارداد با شرکت شهربان و حریم بان این انتظار می رود که در نوع استخدام و گزینش افرادی که جذب واحدهای پارکبان می شوند از جمله حقوق،مزایا،بیمه،سنوات خدمت و سایر مزایایی که افراد برابر قانون کار دارند به پارکبانان نیز تعلق بگیرد.
رئیس شرکت شهربان و حریم بان تهران در خصوص گلایه شهروندان از تعرفه بعضی پارکبانان خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده تعرفه های نا به جا و با قیمت غیرواقعی مراتب را به تلفن 22921919، که به صورت شبانه روزی فعال است شکایت خود را اعلام کنند و مطمئن باشند در اسرع وقت نتیجه شکایت به اطلاع آنان خواهد رسید./ز

برچسب ها: پارکبان ، سنتی ، پارکومتر ، مدرن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.