توليدتراکتور در شرکت تراکتورسازي ايران امسال 30 درصد افزايش يافت.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مديرعامل شرکت تراکتورسازي ايران با اشاره به اينکه رکورد توليد روزانه 113دستگاه تراکتور در سالجاري در اين شرکت ثبت شده است گفت: برنامه ريزي توليد تراکتور براي امسال 30 هزار دستگاه است که از اين تعداد 10 هزار دستگاه به خارج از کشور صادر خواهد شد.

ابراهيمي با اعلام اينکه بيش از 90 درصد قطعات مورد نياز اين مجتمع در داخل کشور توليد مي‌شود، افزود: همين امر موجب شده به رغم تحريم ها ميزان توليد اين شرکت افزايش يابد.

مديرعامل شرکت تراکتورسازي ايران  با اشاره به تنوع محصولات توليدي اين مجموعه گفت: مدل هاي مختلف تراکتور با قدرت 35 تا 110  اسب بخار در اين مجموعه توليد مي شود.

ابراهيمي بابيان اينکه اين تراکتورها با کاربريهاي متنوع و با سوخت حداقلي به خصوص براي مناطق کوهستاني بسيار مناسب است افزود: توليدات تراکتورسازي ايران با تکيه بر دانش داخلي از نظر قيمت و کيفيت نسبت به ديگر کشورهاي توليد کننده تراکتور برتر است.

وي با بيان اينکه توليد تراکتور در تراکتورسازي ايران بر اساس درخواست و نياز بازار صورت مي‌گيرد گفت: هم اکنون 3 نوع تراکتور اي . تي. ام 399 ،اي . تي . ام 285 و اي . تي. ام 240 را در دو نوع تک و دو ديفرانسيل به عنوان محصول اصلي توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه مي‌شود.

مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران همچنين از راه اندازي مرکزآزمايش تراکتورسازي ايران در سال 91 به عنوان اولين مرکز آزمايش و استاندارد تراکتور، خودرو، موتورسيکلت و ماشينهاي راه سازي در شمال غرب کشور خبر داد. /عب

برچسب ها: تولید ، تراکتور ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار