در ليگ تا حدي آماده مي شوم كه بازي هايم را ببرم و خود را به اوج آمادگي نمي رسانم.

پگاه زنگنه عضو تيم دانشگاه آزاد و عضو تيم ملي كاراته بانوان ضمن اشاره به رقابتهاي سوپر ليگ اين دوره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ليگ امسال، ليگ خوبي است ولي من در ليگ هاي خيلي در اوج نمي روم تا حدي كار مي كنم كه بدنم آمادگي نسبي داشته باشد و بازي هايم را ببرم ولي هرگز خود را در ليگ ها به اوج نمي رسانم. بدن يك ورزشكار تونايي اينكه 12 ماه سال را در اوج آمادگي باشد را ندارد.

من نهايت آمادگي ام را براي مسابقات تيم ملي مي گذارم. برنامه كنوني من آمادگي براي مسابقات كشورهاي اسلامي و كاراته وان است ودر نهايت آمادگي براي رقابتهاي اينچوان كره جنوبي سال 2014 كه يك تورنمنت آسيايي است.

وي در ادامه افزود: با كسب مجوز حضور در رقابتهاي جهاني آسان هم جزء برنامه هاي آتي ام است كه اميدوارم اين امر تحقق بخشد و بتوانم حضور پررنگي در اين رقابتها داشته باشم.

زنگنه با وجود داشتن مقامهاي خوب در پيكارهاي آسيايي و كاراته وان گفت: مي خواهم كارنامه ورزش و قهرماني ام را با گرفتن مدال بازيهاي آسيايي و جهاني و البته قبل از آن مسابقات آسيايي 2013 امارات، كامل تركنم.

وي با افسوس از حضور نداشتن بانوان كاراته كاي ايران در رقابتهاي جهاني فرانسه گفت: حريف ژاپن من در مسابقات آسيايي ازبكستان پس از شكست در برابر من روي سكوي سوم ايستاد در پيكارهاي جهاني فرانسه توانست به ودال طلا دست پيدا كند.

من نمي گويم اگر ما بوديم قطعاً تمام طلاها را از آن خود مي كرديم، اما با آماري كه از مدالهاي كسب شده توسط بانوان آسيايي ديدم، با خود گفتم اينها همان رقبايي هستند كه از ما شكست خوردند پس ما چيزي كمتر از آنها نيستيم و اين پتانسيل را داريم با تمرينات متمركز و درست اين رقبا را در ميادين جهاني به زانو در آوريم.

زنگنه اضافه كرد: متأسفم كه تيم بانوان علي رغم شايستگي كه داشت نتوانست به مسابقات فرانسه برود و شانس خود را امتحان كند، اگر مي رفتيم قطعاً مي توانستيم رتبه كسب شده توسط آقايان را ارتقا بخشيم.

وي در خاتمه افزود: اگر روي كاراته بانوان در بخش بدنسازي سرمايه گذاري شود و بجربه مسابقه ايي ما بيشتر شود بطور قطع، در مسابقات جهاني حرفي براي گفتن داريم و صاحب سكو مي شويم./با

برچسب ها: لیگ ، بازی ، اوج آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار