دبير تشكيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران با بيان اينکه حضور فعال شبكه العالم در ثبت و گزارش رويدادها در سوريه موجب رسوايي شبكه‌هاي تبليغاتي غرب و هم پيمانانش در منطقه شده است گفت: با آغاز بحران سوريه غرب و آمريكا همواره تلاش كرده‌اند با خبرسازي، افكار عمومي را از واقعيت‌هاي حاكم در اين كشور منحرف كنند.

ابوذر قاسمي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با محكوم كردن حملات تروريستي به شبكه خبري العالم و پرس تي وي اظهارداشت: عمليات تروريستي در كشور سوريه نه تنها به نفع ملت سوريه نيست بلكه تجارتي خونين در منازعه بين المللي است.

وي با بيان اينكه ضربه زدن به اصل اسلام هدف اصلي استكبار در سوريه است، ادامه داد: استكبار جهاني به دنبال ضربه زدن به اصل اسلام از طريق فتنه انگيزي بين مسلمانان و ملت عربي است.

اين فعال دانشجويي تاكيدكرد:غرب با حملات تروريستي به شبكه خبري العالم و پرس تي وي به دنبال ضربه زدن به نظام ايران از طريق آسيب زدن به هم پيمانان آن است.

دبير تشكيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران بابيان اينكه حضور فعال شبكه العالم در ثبت و گزارش رويدادها در سوريه موجب رسوايي شبكه‌هاي تبليغاتي غرب و هم پيمانانش در منطقه شده است خاطر نشان كرد: با آغاز بحران  سوريه غرب و آمريكا همواره تلاش كرده اند با ارايه تصاوير يك سويه و خبرسازي افكار عمومي را از واقعيت‌هاي حاكم در اين كشور منحرف كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ابوذر ، قاسمی ، العالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.